Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zwaar teleurgesteld...


Heidi Milis

Aanbevolen berichten

Na lang wachten werd donderdagavond mijn Lml star lite geleverd. Vrijdag gaat mijn man ermee rijden stuur hij een sms dat de Lml precies de hik heeft. Die avond willen we een rit maken naar de winkel van ongeveer 25km. Ik ben zeker 5x stilgevallen. Ik reed rond de 60, hij schokte de hele tijd, plots kon ik geen gas meer geven en bleef de Lml maar vertragen tot stilstand. Starten met het knopje lukte ook niet dus dan maar stampen. Winkel was uitzondelijk vroeger gesloten dus maar weer naar huis. Volgende dag opnieuw. Starten lukt enkel met kikstart en elke 30m schokken.   In de winkel hebben ze een nieuwe batterij ingestoken en het moest opgelost zijn, niet dus. Nog een paar dingen geprobeerd aan de motor maar niets werkte. (Hij denkt dat het een naftprobleem is) Morgen gaat hij de motorblok opendoen om te kijken wat het probleem is. 

Dan koop je en nieuwe en kom je dit tegen. Ik had het me toch anders voorgesteld hoor!

Link naar reactie

Welkom in de wondere wereld van Vespa :-)

don't worry,dat komt wel in orde ( als ze er een beetje verstand  van hebben toch)

werk zelf in een (auto) garage en daar gebeurt het soms ook hoor dat een nieuwe wagen al problemen heeft de eerste km's,..

maar we hebben nog nooit eene moeten weggooien,uiteindelijk komt dat altijd goed ;-)

Link naar reactie
3 uren geleden, Domi zei:

Welkom in de wondere wereld van Vespa :-)

don't worry,dat komt wel in orde ( als ze er een beetje verstand  van hebben toch)

werk zelf in een (auto) garage en daar gebeurt het soms ook hoor dat een nieuwe wagen al problemen heeft de eerste km's,..

maar we hebben nog nooit eene moeten weggooien,uiteindelijk komt dat altijd goed ;-)

Ok dit stelt me toch al wat gerust. Al dat het vertrouwen momenteel ver zoek is...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...