Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw lid


Keke1983

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben Kevin, woonachtend te Tessenderlo, en ik ben sinds woensdag in het bezit van een Vespa GTS 125 Supersport (matgrijs). Hiervoor een paar andere scooters gehad maar moet toegeven dat de wesp deze allemaal overstijgt. Ik heb al bijna 500 km op de teller staan.

Ik hoop hier wat advies in verband met styling en techniek te vinden en voor de rest wat mensen te leren kennen die ook zo genieten van erop uit te trekken op de Vespa.

Groetjes 

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb vandaag een afspraak om het eerste onderhoud op 1000 km te doen dus eigenlijk is hij nu pas ingereden, ik heb stiekem wel een keer de topsnelheid getest en bij mij kwam die uit op 110 km/u op de teller. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu ook geen lichtgewicht ben (lees +/- 100 kg) wat hierin zeker ook wel een rol speelt. Hij is volledig standaard dus ook geen windscherm, andere uitlaat,... want die dingen kunnen ook een rol spelen in de behaalde topsnelheid.

Groetjes!

Link naar reactie

Super! Bedankt voor je antwoord :). Ik heb een paar weken geleden mijn PX 125 verkocht omdat die echt te traag reed en twijfel nu tussen een GTS 125 Sprint/Primavera 125.

2 uren geleden, Keke1983 zei:

Ik heb vandaag een afspraak om het eerste onderhoud op 1000 km te doen dus eigenlijk is hij nu pas ingereden, ik heb stiekem wel een keer de topsnelheid getest en bij mij kwam die uit op 110 km/u op de teller. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu ook geen lichtgewicht ben (lees +/- 100 kg) wat hierin zeker ook wel een rol speelt. Hij is volledig standaard dus ook geen windscherm, andere uitlaat,... want die dingen kunnen ook een rol spelen in de behaalde topsnelheid.

Groetjes!

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...