Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Project "TUBONI"


DAXX

Aanbevolen berichten

Gegroet,,

Een nieuw project van mij,,,al een tijdje mee bezig,,basis idee was om iets te maken op een Vespa gerelateerd ontwerp,,,maar dan vanuit het opzicht van een mechanieker,,dus simpel,goed bereikbaar en stevig,,,dit project is nog niet 100% af en elke dag komen er verbeteringen ( volgens mijn gedachtengang toch ;) ),,dus m.a.w,dit is een lopend proces .

De video is part1,,er zullen er nog een paar volgen wanneer hij er klaar voor is,,ik heb geen deadline,,maar het moet goed zijn,,en zoals je weet moet je bij mij niet beginnen lullen over smaken en concepten en uw schoonmoeders,,,MAAR je kan wel uw ideeën spruiten,waar ik iets mee ben,of over het hoofd heb gezien.

CHEERS

 

Link naar reactie
9 uren geleden, Fireball zei:

is intussen gepoederlakt heb ik gehoord :)

Nope,, ik zal er eerst met testrijden en eventuele aanpassingen doen voordat hij wordt gepoederlakt,,, dus video fase 2 zal nog in matte vernis op staal zijn,, of zoiets ;)

CHEERS

Link naar reactie

STAARK bezig Daaaaaxx!!!

Link naar reactie
  • 1 maand later...
4 minuten geleden, Vespaciao zei:

Fak masjientje...je zou er eventueel ook nog een paar "draaiende messen" onder kunnen placeren...zo is het gras ineens ook afgereden ;)

mijne groene container stak al vol van mijn haag af te doen,,,volgende keer zal ik zorgen dat den tuin spic en span is ;)

 

Link naar reactie
5 hours ago, DAXX said:

bon,

Speciaal voor U meneer Speedracer heb ik een testopstelling van de stuurdemper gemonteerd a la minute.

En speciaal voor U meneer Vespaciao heb ik mijn gras afgereden en da was ni a la minute ;)

CHEERS

IMG_1587.JPG

IMG_1588.JPG

Nooit gedacht dat ik zo'n goeie invloed had op u!

Link naar reactie

... mij maakt het echt niet uit hoe "uwen hof der bijligt"...maar als je toch graag over "uwen gazon" rijd, kan je er beter tegelijkertijd "messen" onderhangen.

Kwestie van twee vliegen in één klap te "vangen"...het uittesten van " uwen Panamarenko-scooter" en het onderhouden van veel te snel groeiend gras :D

Link naar reactie
14 uren geleden, Mister T zei:

Ik zal nog eens interesse tonen. Wat ik nu misdaan heb weet ik niet maar een foto is niet meer nodig als ik zo een antwoord krijg.

 

Wel beste Mister T,

Mijn antwoord is een evenredige reactie op uwe qoute,,niks persoonlijk.

Als je van iemand iets gedaan wilt krijgen,kan je een simpele vraag stellen i.p.v. op gebiedende wijs iets te typen,dit werkt bij mij tegendraads.

Ik zal U een voorbeeld geven,,,"zou het eventueel mogelijk zijn een foto te plaatsen ?",,voilà,zo, simpel is dat.En vermits we hier achter een scherm zitten kan ik uw lichaamstaal niet inschatten en kwam uwe quote als "commando gewijs" aan,en dat werkt niet bij mij.

Hopend u hier van een bevredigend antwoord gediend te hebben.

Mvg

Daxx

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Voor de geïnteresseerden ,na elke testrit verbeteringen moeten uitvoeren ( heeft nu al 2 modificaties en de 3de moet nog gebeuren),,,zo blijven we bezig,,het is nog altijd een "concept" ding en ik hoop volgende zomer dit op punt te hebben.

Voor de moment zijn er nog verschillende stukken onderweg ,zoals een custom made zadel...

CHEERS

IMG_1669.JPG

IMG_1670.JPG

IMG_1671.JPG

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...