Ga naar inhoud
Vespaforum.be

All things Italian


Wimbeau

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Ben nieuw op het forum sinds vandaag.

even voorstellen. Ik ben Wim, bijna 43, woon in de buurt van Brugge en al een tijdje in de ban van alles wat met Italië te maken heeft. Heb sinds begin dit jaar een tweedehandse LX125 van iets meer dan 10 jaar oud en heb daar een paar weken geleden een GTS 250ie uit 2011 aan toegevoegd. Heb er zelfs speciaal mijn A-motorrijbewijs voor gehaald. Bedoeling is wel om binnen afzienbare tijd ook wat krachtiger te gaan, maar dat zien we dan wel weer.

Was op het forum komen neuzen omdat ik net met de GTS startproblemen heb. De Vespa is sinds vanmorgen trouwens terug naar de dealer waar ik hem tweedehands gekocht heb. Is deze week begonnen. Wilde plots niet meer starten (zoemen ok, maar geen ontsteking te horen en alle andere verlichting brandt gewoon normaal, remlicht incluis). Dag erna, plots weer alles goed. Vanmorgen mee op stap geweest tot ik wilde terugkeren van bij de bakker en deed opnieuw niks meer. Ben het traject mogen te voet, Vespa aan de hand, teruglopen. Ik maak me trouwens ook wat zorgen rond de voorrem, want die piept verschrikkelijk.

Heb hier een aantal zaken gelezen rond benzinepomp en injectie. Hoop dat dit snel in orde komt. Gelukkig wel nog in garantie.

Mochten jullie nog extra zaken toe te voegen hebben, shoot.

Kijk al uit naar de vele interessante discussies.

Ciao.

Wim.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...