Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lcd scherm


MP3 tricolore

Aanbevolen berichten

Mijn klokje van de Vespa geeft geen beeld.

Ook al eens in een ander forum gevraagd, maar zat verkeerd, het ging dan wel over de zelfde fabriek (Piaggio) die deze wonder wespjes maakt,

Maar volgens een forum lid aldaar was dat niet zo.

Het volgende wilde ik jullie graag voor leggen,

De Vespa gesloopt (Dasboard) en het klokje van een nieuwe batterij voorzien, na de boel te hebben schoongemaakt incl: contact spray.

Maar het werkt nog niet, is het klokje naar de kl... ...of moet ik het helemaal demonteren.

Zo als jullie weten neem het demonteren van de scoot nogal wat tijd in beslag,

Is jullie hier iets van bekend, of is het gewoon einde verhaal.

Vriendelijke groeten,

Geert

  

Link naar reactie

ik zou is controleren of dat nieuwe batterijtje ook niet plat is ...uitmeten of zo om echt zeker te zijn . Zo af en toe komen er ook kapotte batterijen op de markt ... heb er zelf ervaring mee gehad -_-.

Best dit even controleren alvorens je Vespa helemaal te slopen !

Link naar reactie
42 minuten geleden, Fendt 4 life zei:

ik zou is controleren of dat nieuwe batterijtje ook niet plat is ...uitmeten of zo om echt zeker te zijn . Zo af en toe komen er ook kapotte batterijen op de markt ... heb er zelf ervaring mee gehad -_-.

Best dit even controleren alvorens je Vespa helemaal te slopen !

Heb ik gedaan Fendt 4 life, batterij komt van een bevriende juwelier , en ook ik heb hem gemeten, zelfs de contacten schoongemaakt van het klokje.

Alleen kon ik niet bij de min komen, is het moeilijk om dan het dasboard uit elkaar te halen ? zodoende bij het tikkertje te komen ?

Sorry dat ik het zeg, maar ik vindt het een constructie van lik mij versje, in het originele ET c16 boekje staat dat het batterijtje 2 jaar meegaat.

Dan mag je toch op zijn minst verwachten dat je er normaal bij kan om te wisselen ?

Of hebben ze dat van de Chinezen geleerd.

Groet,

Geert

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...