Ga naar inhoud
Vespaforum.be

koppeling rally 200


Gio

Aanbevolen berichten

Na aanleiding gisteren is mijn koppeling los gekomen , heb ik ze weer netjes terug geplaatst . Nu als ik de koppeling inknijp komt er een raar geluid ?

Heeft het te maken dat je wat slap is geregeld of moet je nog iets vaster aangespannen worden ? Heb een filmpje van , na 10 sec knijp ik de koppeling in .

 

p.s. Hoe komt het dat de koppeling los schiet ?

 Mvg Gio

 

20160606_115352.mp4 koppeling raar geluid rally 200.mp4

Link naar reactie

Bij mij was ook wel de moer en borging van de primaire verdwenen wat er voor zorgt dat er wel wat spel op het geheel kan zitten.

Ben langs Maskes geweest voor onderdelen en advies. en hoogstwaarschijnlijk juist die speling EN  het feit dat mijn platen ,  veren  en borgring nog van '59 waren :)  was de oorzaak. Maar hij had het nog niet meegemaakt. 

Primaire vastgezet , koppeling volledig gereviseerd en loopt weer prima. ...

Tot gisteren, klapband bij 75 km, en het betere Gymkana werk om alles recht te houden. 

Soit, 

Ik weet niet of je hier mee geholpen bent, voorlopig werkt het bij mij alleszins.

 

Gr

Link naar reactie

Mijn koppelingsplaten zijn recent vervangen veren ook,behalve korf en de dopjes waren nog goed . 

Wat mij nu zorgen maakt is het geluid, wanneer ik de koppeling gebruikt . Maar moet afwachten zeker wat het in de toekomst gaat geven. Tijdens rijden gaat alles prima. 

Alvast bedankt voor je reactie. 

Mvg Gio 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...