Ga naar inhoud
Vespaforum.be

05 Maart 2017 - Mostra Scambio Vespa - Genk


gio695

Aanbevolen berichten

Vespisti
 
Een zeer belangrijk bericht voor diegene die komen opbouwen op MostraScambioVespa op zaterdag 04/03/2017.
Jullie kunnen van 06.00 u morgens tot 10.00 u s morgens gebruik maken van de los kade aan de zijkant van de c mine,gelijk vorig jaar,en dan zo naar de lift.Daarna gaat deze deur dicht en kan er niet meer via die weg gebruik gemaakt worden om dingen naar boven te brengen.Het opbouwen zelf en aankleden van de compressor hal kan de hele dag door,zonder problemen.Daarna kan het nog eens gebruikt worden vanaf 17.00 u tot en met 19.30 u,en daarna gaat het weer dicht.En dit tot een aannemelijk uur.Langs de trappen kan het wel maar je kan daar geen scooters naar boven sleuren.Dus gelieve rekening te houden met deze uren.
De zondag kan ook weer vanaf 06.00 u via de los kade tot 10.00 u en met de lift.Gelieve dan ook iedereen de kans te geven dat als je gelost hebt en alles staat binnen dat je camionette en aanhangers verplaats zodat je collega ook kan lossen.Voor de rest wens ik iedereen een super beurs en denk eraan,allemaal samen kunnen wij er iets van maken
 
 
Vespisti
 
Un message tres important pour qui viens contruire sont stand le samedi sur MostrascambioVespa 05/03/2017.
Le samedi a partir des 06.00 u just a 10.00u vous peuvez utilise le coi des decharge come l’anneé passé,et comsa vers ascenseur.La porte se ferme a 10.00 u et apres il ya pas des possibilites des utilise se chemin.
Pour habiller la salla compressor vous avez tous la journeé.Et apres des 17.00 u just a 19.30 u vous avez des nouveau la possibilite des le coi des decharge,et apres des nouveau la porte  se ferme.Vous avez les temps just a des heurs raisonable.Il ya pas des possibilites que votre scooters viens tranportes par les escailler.
Le dimanche des nouveau vous avez la possibilites le coi des decharge des 06.00 u just a 10.00u.
Quand vous avez fini des decharge svp des demanagé votre véhicule comsa votre collégge aussi a des temps pour faire sa chose.
Tous assemble en peut faire succés la bourse.

nog 4 dagen.png

Link naar reactie

Beste Vespisti en andere liefhebbers

 

Mijn team en ik danken iedereen die de beurs heeft bezocht,zonder jullie kan ik het ook niet,dus,op naar editie 2018,wij blijven erin geloven en jullie komen,dan is het alleen nog om het nog beter en groter te maken met alles erop en eraan.

Tot volgend jaar

Link naar reactie
  • dave prikte dit topic los

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...