Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Plannen veranderd: Merano en Bolzano


Julo

Aanbevolen berichten

Normaal gezien ging ik deze zomer naar Oostenrijk snorren maar de plannen lijken te veranderen. Normaal ging ik op bezoek bij mijn vriendin die er als begeleidster zat maar haar reis gaat waarschijnlijk niet door. Daarom denk ik er aan om een rit te plannen met als einddoel Merano en Bolzano in Italie. Deze schitterende regio boeit me al geruime tijd en ik droom er al een hele tijd van om er eens heen te gaan. Zeker na het bekijken van deze reportage:http://www.een.be/programmas/vlaanderen-vakantieland/zinderend-zuid-tirol.

Iets anders: misschien overweeg ik wel om enkele mensen op sleeptouw te nemen. Zijn er hier nog mensen die aan volgende vereisten voldoen en zich geroepen voelen?

- levensgenieter

- graag (gaan) eten

- graag eentje drinken

- graag rijden (300 à 400 km per dag)

- sportieve doch voorzichtige rijstijl

- ...

12670510_10154012253990675_3474159911369604178_n.jpg

Link naar reactie

Supergave omgeving. Doe dan ook de Sella ronde! Vaak zat met de motor geweest, dit jaar voor het eerst met de P200e op vakantie. 

Link naar reactie
4 uren geleden, Fendt 4 life zei:

In dat profiel kan ik mezelf wel terug vinden :) is er al een periode geweten wanneer de trip zal plaatsvinden ?

Waarschijnlijk ergens half juli...

Link naar reactie
Op 13-5-2016 om 12:55, Fendt 4 life zei:

Jammer Julo... ik vertrek 20 Juli richting Troyes tot eind Juli !

Mocht je nog plannen hebben voor volgend jaar ...laat het zeker tijdig weten voor zulke dingen ben ik zeker te vinden !

Plannen nogmaals veranderd, ik zou vertrekken op 2 juli tot 10 juli...

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...