Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gts 2016 inklappende pikkel


rocketgts

Aanbevolen berichten

Ik vond het vervelend dat de pikkel telkens inklapte, ik heb haar al bijna tegen de grond laten gaan daardoor. De verkoper zei dat ik best de zijpikkel niet kon gebruiken omwille van dit gevaar. De inklappende pikkel is een beveiliging tegen het vertrekken met uitgeklapte pikkel, dus als iemand deze mod ook doet... je doet het op eigen risico.

 

Ik heb de originele bracket nagemaakt (in inox) en de pin waarop de veer gemonteerd is iets meer naar voor geplaatst, let op dat je de pin niet te veel naar voor plaatst want dan klapt hij niet goed meer in.

20160413_195611.jpg

20160413_193504.jpg

Link naar reactie

Mooi gedaan. En geef je groot gelijk, dat zelf inklappen is ook machtig irritant. De Japanse merken hebben op hun motoren gewoon een systeem in gebouwd zodra je de versnelling inschakelt en je de zij standaard nog uit hebt staan de motor afslaat, of dit bij de motorscooters ook zo is weet ik niet.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Op 13 april 2016 om 22:31, Vespa Reng Deng Deng Deng zei:

Mooi gedaan. En geef je groot gelijk, dat zelf inklappen is ook machtig irritant. De Japanse merken hebben op hun motoren gewoon een systeem in gebouwd zodra je de versnelling inschakelt en je de zij standaard nog uit hebt staan de motor afslaat, of dit bij de motorscooters ook zo is weet ik niet.

Bij men vader zen Yamaha Majesty is dat ook zo zijpoot uit kan je niet starten.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...