Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bromfiets verzekering 1 derde duurder bij Ethias


Aanbevolen berichten

Zo plots zonder verwittiging een derde duurder, van 109.00 naar 139.00 EUR... (enkel BA, rechtsbijstand heb ik apart, en de PK50XL komt in feite enkel bij mooi weer buiten)

Maar als je begint te zoeken zijn ze hier in belgenland nog steeds de goedkoopste... en het online zoeken is echt niet eenvoudig, je beland bijna steeds bij een moto verzekering, die dan steeds begint bij 124cc...

De Belgische verzekeraars zijn de bromfietsers liever kwijt dan rijk?

Kan/ mag je een voertuig in het buitenland laten verzekeren (Nederland), daar zijn er tal van betaalbare bromfiets verzekeringen, of is dit maar schijn?

Groetjes,

Wim

Link naar reactie

ik weet niet hoeveel scooters je wel of niet hebt, maar zoals hier al verschillende malen is aangehaald kan je bij Alpha verzekeringen je scooters zeer goedkoop verzekeren, maar je moet op zijn minst nog een verzekering bijnemen, auto, brand,... ik betaal nu net geen 200 EUR voor 5 scooters waaronder 1 50CC en iedereen in het gezin mag erop rijden.

Link naar reactie
8 minuten geleden, Adrian zei:

idem hier... .

nog vergeten

mijn autoverzekering was ook nog eens een pak goedkoper .

+ goede tip van alpha = om globale rechtsbijstand te nemen,

> dit is een vaste prijs van 125 €, maar AL je voertuigen  zitten in dit pakket , alsmede je brandverzekering en familiale

> daardoor kan je de rechtsbijstand uit je brand en familiale polissen halen , 

maak de rekensom maar eens... ...

gr

 

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...