Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aantal kilometer per dag op een Vespa?


pdvd

Aanbevolen berichten

Komende zomer wil ik op mijn P200e een flinke tocht gaan maken. Nu ben ik al lekker aan het puzzelen aan de routes, maar ik heb geen idee hoeveel kilometer ik het oer dag uit ga houden op mijn Vespa. Op mijn normale motor (Suzuki DL 1000 V-strom) hou ik het behoorlijk lang uit. 700 km per dag waarvan 3/4 binnendoor is goed te doen... maar hoe zit dit op vespa's? lagere snelheid, minder comfort? Wat is jullie ervaring? 

Link naar reactie

Hallo,

Ik heb ook nog een Varradero 1000   en daar kan ik véél langer en confortabeler mee toeren.. 

Met mn Vespa  heb ik al wel ns 200km op één dag gereden.. en dat vond ik wel genoeg  hihi  ( Wel uitsluitend kleinere baantjes en géén autostrade )

Ik zou zeggen probeer het ns uit ..   Succes alvast en een leuke trip

Link naar reactie

Kijk dat is redelijk hoopgevend. Ik probeer mijn route op te delen (ben al bezig in basecamp) in etappes van 200 tot 280 km. Op mijn vorige motor (voor mijn Strom) ooit 1380 op een dag gedaan waarvan de eerste 500 binnendoor, toen was ik wel echt dood bij thuiskomst. 

Nu de Zumo nog weten te knopen aan de p200E

Link naar reactie
8 hours ago, nero said:

Het hangt er ook vanaf waar je de km's wilt malen. Frankrijk Duitsland ed vallen goed mee, Belgie en Nederland daarentegen...

Groetjes, nero. 

Das waar... en vond je autoworld 70y vespa goe? ik zag je daar staan met een paar maten aan de inkom.. was NI met de vespa.. bourage erdoor en té veel olieverlies voor antwerpen-brussel-antwerpen :-)

Link naar reactie

Dan moeten mijn routs goed te doen zijn. Okay de eerste dag veel België (maar daar moet ik gewoon doorheen uit Nederland komend), daarna Franse N (en kleiner) wegen en een stukje Italië. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...