Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Invoeren uit nederland met pasje in groen formulier


Aanbevolen berichten

Ik heb een vespa gekocht van iemand in hasselt, het is een nederlandse vespa die daar uitgeschreven is eind 2015, ik heb een pasje (formaat bankkaart) met daarbij een groen papier. De persoon waaraan ik deze vespa kocht zei met ik hem daarmee ingeschreven zou krijgen.

Nu ging ik vorige week naar de douane met dat formulier en pasje en een verkoopscontract van de persoon van hasselt waar ik de vespa aan gekocht heb maar daar vertelden ze me dat ik een verkoopscontract van die Nederlander nodig heb omdat de persoon in hasselt hem niet ingeschreven heeft op zijn naam. Op dat groen formulier staat nochtans de naam van de persoon uit Hasselt.

Die Nederlander woont in Apeldoorn en kan ik niet bereiken om te vragen of hij eventueel een contractje kan opmaken.

Weten jullie hoe ik deze vespa zou kunnen inschrijven.

 

Link naar reactie

Als je hem op naam zet van iemand uit Nederland kan deze een contractje maken. Nederlanders onderling kunnen voor 10 euro ieder kenteken overschrijven zonder tussen komst van de eigenaar. M.a.w. ik kan met deel 1 en 2 (De bankpas en een a4'tje met een aantal cijfers van de rdw) de scooter op mijn naam zetten zonder dat de eigenaar erbij hoeft te zijn.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...