Ga naar inhoud
Vespaforum.be

workshop motorrevisie


roufio

Aanbevolen berichten

Beste mensen , zoals ik al schreef zouden we dat eens organiseren , de bedoeling zou zijn om een paar blokjes te reviseren , niet te veel want dat loopt toch in het honderd , ik denk een blokje of 4 allemaal largeframe , de bedoeling is wel dat van de te reviseren blokjes alle te reviseren onderdelen door de eigenaar zelf te voorzien zijn , de eventuele nieuwe lagers moeten een nacht in de vriezer gezeten hebben . graag hadden we enkele ervaren mensen gehad die een beetje konden toekijken bij de mensen die hun blokje reviseren , en eventueel het één en ander bij te sturen , het is de bedoeling dat je zelf je eigen blokje reviseert , dus graag een seintje naar mij of nero als je graag wilt deelnemen , ook mensen die graag komen kijken zijn ook welkom , vooral ervaren mensen zijn welkom , De datum zou zijn op Zaterdag 19 Maart  om 09u30 -10.00u te wetteren ten ede , Daar hebben we een redelijk groot atelier te beschikking , dus kandidaten laat maar weten he .

Dus als we wat ervaren mensen kunnen samenkrijgen dan kunnen we de deelnemers verdelen in groepjes onder toezicht van een ervaren iemand , eventueel speciale vespatools mogen meegebracht worden 

groetjes Raf

Link naar reactie

voilà eerste motor is ingeschreven , een SS180 blokje van stijn , Stijn is momenteel op vakantie en ik schrijf hem dus in 

groetjes Raf

Link naar reactie

Beste mensen , houd er ook rekening mee dat je uw blokje een beetje opkuist voor de revisie , en de olie eraf laat , zodat we daar niet allemaal pottezwart naar huis gaan , voor de nieuwe olie zorg ik wel voor een sponsor 

 

Link naar reactie

Ik kom wel eens kijken. Heb wel niks om te reviseren momenteel. 

Link naar reactie

op vraag van de raf mijn gegevens:

0477/91.61.35

www.facebook.com/scooterserviceberlaar

groetjes Cédric

Link naar reactie

Beste mensen van het Forum , aangezien we dat vooral met forumleden organiseren , heb ik ook aan  cee een forumlid gevraagd om zijn gegevens hier achter te laten zodat eventuele kandidaten bij hem de te reviseren onderdelen kunnen bestellen als ze dat willen , dit is geheel vrijblijvend , 

groetjes Raf

Link naar reactie

Tof initiatief!  Ik kom dus ook met een SS-blokje dat zal moeten dienen om naar St-Tropez te rijden. 

Iedereen is dus welkom, maar om organisatorische redenen wordt het aantal mensen beperkt tot maximum 30.

Er snel bij zijn is dus de boodschap! 

Er wordt drank en eten voorzien aan democratische prijzen. 

Groetjes, nero.  

Link naar reactie

dus ondertussen een stand van zaken , 2 SS180 motoren , 1 rally 200 , en 1 gtr motor , ik denk dat er nog plaats is voor 1 motor ,  hopelijk komen de ervaren mensen ook eens af om hun ervaringen te delen met de minder ervaren mensen , nooit te oud om iets bij te leren , 

Link naar reactie

Prima initiatief, men is nooit te oud om te leren, schrijf mij maar op , ik kom kijken en leren( als ik mag).

Groepjes Wilby.

Link naar reactie

Naast mijn motorenhobby voornm. Bmw , sinds enkele jaren ook een Vespa, en mijn dagelijkse activiteit als mekanieker in de tuinmachinesector. En heb ik wel wat ervaring met het reviseren van motorblokjes en sleutelen , helaas is onze zaak op zaterdag open en kan ik niet aanwezig zijn. Mocht dit ooit op een zondag gebeuren ben ik met veel plezier van de partij . wil zelfs mijn atelier ter beschikking stellen indien nodig.

Link naar reactie

Roufio, een vraagje  : wordt er ook gefilmd, voor de gene niet kunnen komen,  uiteraard bedoel ik niet de hele revisie van het blok, maar wat het belangrijkste is , en hier kunnen mee volgen ? Is een idee. 

Mvg Gio 

Link naar reactie

he wie wil mag komen filmen he , ik heb wel een go pro ter beschikking , maar als er iemand een mooi filmke  mee aan elkaar kan  zetten mag dat uiteraard , ik heb daar niet te veel verstand van , voorlopig is iedereen er al bij die nu ingeschreven is 

Link naar reactie

ik ga me ook inschrijven, vorige winter V50 volledig gereviseerd en volgend jaar wil ik mijne acma van 1955 onder handen nemen.

Ik zal dus veel kunnen opsteken daar. ik hoop dat er ook een faro basso motor bijkomt

mvg

raf

 

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...