Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Belgian Vespa Days & European Gymkhana Championship 2016


nero

Aanbevolen berichten

Beste Vespisti

Het Europees Gymkana in Ath die organiseer ik en de inschrijvingen zullen weldra openen,daar krijgen jullie een inschrijvingsformulier van

Let op,er zijn maar beperkte plaatsen om mee te doen,er het zal in een team moeten,laten we de buitenlanders eens het vuur aan de schenen leggen

Graag hoor ik van de vespisti die interesse hebben,dan kan ik ook de nodige info geven

Het is eer om deze spelen hiernaar toe te krijgen dus laten we daar ook alles aan doen om ze goed mogelijk te rijden 

Link naar reactie
  • dave prikte dit topic vast

Beste

 

Het inschrijving- formulier is nog on line want het ik die de inschrijving doe,het wordt pas vanaf volgende maand gecommuniceerd,ondertussen kunnen we al wat oefenen want ik denk dat we toch een grote achterstand gaan hebben

Ik houd jullie op de hoogte

 

Mvg

 

Link naar reactie
6 uren geleden, stinger zei:

Beste

 

Het inschrijving- formulier is nog on line want het ik die de inschrijving doe,het wordt pas vanaf volgende maand gecommuniceerd,ondertussen kunnen we al wat oefenen want ik denk dat we toch een grote achterstand gaan hebben

Ik houd jullie op de hoogte

 

Mvg

 

???

 

Het enige wat ik kan zeggen is dat het online formulier niet "online" kan ingevuld worden, noch verstuurd en dat terwijl de inschrijvingen openen binnen 4 dagen ?

Link naar reactie

ik heb een inschrijvingsformulier gekregen  op de beurs in genk , maar deze vul ik  niet in met de hand , onmogelijk om uw e mailadres in dat vakje te pompen , 

Link naar reactie

Beste Raf en iedereen

 

Ik weet niet wie of wat dat is geweest maar ik kan alleen zeggen dat het nog niet is gebeurd,dat inschrijvings-formulier 

Dus alleen inschrijving via tabblad wat ik zal doorsturen,gelijk op de giro Mostra

Hopelijk zal het allemaal wat vlotjes verlopen want het wordt weer een hele organisatie om dat heel spel in goede banen te leiden

voor meer info neem gewoon contact op met mij,ok

Link naar reactie
  • 5 maanden later...
12 uren geleden, Maranoa zei:

Het weer zat mee vandaag, jammer van de korte rit die georganiseerd was, want het waren leuke baantjes die van mij mochten langer zijn om te rijden,grtz 

Je bent daar en je kan tenminste nog een (korte) rit doen, ik kan er door omstandigheden niet bij zijn dit jaar...geniet ervan zou ik zeggen! ;-) 

Link naar reactie

Was er zondag, goed georganiseerd moet ik zeggen.

De rit was inderdaad nogal kort. Heb mij wat geamuseerd met Kevin Van Wijmeersch en Manuel Van Bignoot tijdens de rit. Snelheid lag wat te laag naar ons goesting. Hebben dan maar tussensprintjes getrokken.B)

Link naar reactie
  • dave prikte dit topic los

Twas dik in orde! 's Morgens een mooie maar inderdaad korte rit. De rit in de namiddag trok wel op niets vind ik. De rest van het weekend dik in orde. Benieuwd of en wie het volgend jaar inricht...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...