Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Herspuiten van Vespa


Maranoa

Aanbevolen berichten

@ gio, merci het zou normaal een origineel kleur zijn van een Vespa gl en zo was hem ervoor, de vorige eigenaar had hem in zalm roze gespoten en ik had hem 2jaar geleden in het zwart gedaan maar dat was ik rap beu.bij het demonteren van de Vespa had ik nog een plekje waar het originele kleur onder zat en de carrosserie heeft dit kunnen scannen en na maken tot 0,4 %  afwijking 

Link naar reactie

Laat ons zeggen ik had vrij vlug,had hem eerst laten zandstralen en vorige week binnen gedaan om een hel in de grondverf te zetten en zaterdag mogen halen en heel het weekend zitten schuren,gisteren terug binnen gedaan en vandaag mogen halen 

Link naar reactie

En nu bibberen om haar in elkaar te vijzen :wacko: hopelijk komen er geen krassen . Ik had het toen aan mijn tank gekregen, was iets met de benzine dop weet niet meer wat en met het terug te monteren van het haakje schoof ik met mijn schroevendraaier uit . grrrr , maar na vijf zes jaar verder zijn er nog een paar bij gekomen :P Maar het komt wel goed , niet iedereen is gelukkig het zelfde :D   

Link naar reactie

Ja idd da is met een bang hart in elkaar steken, maar we gaan ons beste doen om hem niet te beschadigen, maar da zal blijken als hij in mekaar zit 

Link naar reactie

Ik heb deze binnen gedaan bij de carrosserie om dit te laten doen,maar of het 2 componentenlak is, is voor mij een? Heb het toch niet specifiek gevraagd en wist zelf niet dat dit bestond.Maar weer een ervaring rijker dan;)

Link naar reactie

Zijn ervan jullie die een goei manier weten om die schildbeenrand te plaatsen zonder beschadiging te brengen aan de lak,want voordien heb ik die ook geplaatst en hier en daar dat je in de verf kerft met uw rand.Had al gedacht waar de rand komt van een zelfklevende vilt aan te plakken? Iemand die er een betere ervaring met heeft om dit te plaatsen zonder beschadiging aan te brengen.

dank bij voorbaat 

thomas 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ja dank u, is een 2tal weken gespoten geweest en tot hiertoe is er nog geen beschadiging opgelopen aan de lak,dit is bij een vriend van mij die zijn materiaal heeft om aan de Vespa te werken en dankzij hem dat de Vespa zo ver staat kwa in mekaar te steken en ook op motorisch vlak.

Zit trouwens ook op het vespaforum onder wago.

 

Link naar reactie
Op 15-2-2016om22:15, Maranoa zei:

We doen ons best Daan, nog een beetje en is rijklaar voor het seizoen begint 

Die wens heb ik ook met mijn projectjes...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...