Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Roze Vespa Gezocht


Rudi160GS

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand uit de omgeving van Kinrooi/Molenbeersel (Limburg) een roze Vespa, dan heb ik hier een oproep voor de eigenaar/rijder.

Deze vraag kreeg ik vandaag in mijn mailbox en komt van Wendy.

 

Zij schreef het volgende:

ik op zoek ben naar een eigenaar van een roze vespa.

Mijn dochter wordt op 23 maart 16 jaar, 26 maart geven we voor haar een verassingsfeestje.

We willen haar graag thuis laten ophalen door iemand met een roze vespa en die haar dan kan rijden tot aan de zaal.

wijzelf wonen in Molenbeersel en haar feestje zal doorgaan in Kinrooi. (ongeveer een 3 km van elkaar af)

 

Mijn dochter is gek van vespa's, ze verzameld er echt alles van.

het zou voor haar een ongelooflijke dag zijn moesten we deze verassing voor mekaar krijgen.

Dus mijn vraag is hebt u of kent u iemand die misschien een roze vespa heeft en bereid zou zijn om dit te doen.

Uiteraard willen we de chauffeur hier wel een kleine vergoeding voor geven.

We zijn tijdig begonnen met zoeken omdat ons dit geen gemakkelijke klus lijkt.

Ik hoop dat u me kan helpen.

 

Met vriendelijke groeten

Wendy

 

Dus beste Vespisti, als je er een hebt of iemand kent laat dit dan aan mij weten, dan geef ik het door aan Wendy, Alvast bedankt.

Fijne feestdagen gewenst.

Grs.

Rudi

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ja maar Wendy wil er geen kopen, ze zoekt iemand die een roze Vespa heeft en haar dochter wil vervoeren van haar thuis naar de feestzaal waar het verjaardagsfeestje doorgaat.

"We willen haar graag thuis laten ophalen door iemand met een roze vespa en die haar dan kan rijden tot aan de zaal."

Maar toch bedankt

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...