Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11-13 Maart: 17Th International Scooter Custom Show


azertyimage

Aanbevolen berichten

Read all about it...read all about it. Beste vespa,lambretta e.a. scooterrijders , wij zijn trots jullie uit te nodigen op de 17de editie van de 'international scooter custom show' ! Zelfde concept als voorbijgaande jaren , echter dit jaar op een weeral nieuwe , doch super locatie nl. evenementenhal cadX oostkaai 22 'kattendijkdok badboot rip' Antwerpen. Deze ruimte van 2000 m2 heeft 2 bijgedeeltes, biedt een uitgebreide catering service (wok,burgers,sandwiches) . 10tal handelaars bevestigden reeds . Dit jaar verloten we een vespa small frame na de bekeruitreiking om 4 uur. Voor iedere club en solo display geldt natuurlijk gratis entree en een leuk aandenken. Wij hopen jullie allemaal te mogen verwelkomen !

  • Like 2
Link naar reactie

Persoonlijk vond ik de hal aan het schijnpoort ( nabij sportpaleis ) zeer goed...de zaal aan den Antwerp (Bosuil ) al veel minder en weinig plaats.

 

Ik kijk echt uit naar de 17de editie van de customshow in de "evenementenhal CadX," ...de locatie en de ruimte 'klinken' alvast veelbelovend...

  • Like 1
Link naar reactie

Dit is tenminste een TOPbeurs van, door en voor scooteristen waar iedereen welkom is en het dus geen elitair gedoe is...  -_-

dus als een evenement merkgebonden is, is het meteen elitair?  man man man

  • Like 1
Link naar reactie

Ik heb mij daar nochtans goed geamuseerd ,maar ik  ga misschien wel met andere gedachten dan jullie naar daar.

Ik ga naar daar om terug vrienden tegen te komen die ik een tijdje gemist hebt.

aangepast door gunter
  • Like 4
Link naar reactie

Ik heb mij daar nochtans goed geamuseerd ,maar ik  ga misschien wel met andere gedachten dan jullie naar daar.

Ik ga naar daar om terug vrienden tegen te komen die ik een tijdje gemist hebt.

klopt Gunter, als je er naartoe gaat om oude bekenden terug tegen het lijf te lopen is het allemaal ok, maar een "international scooter custom show" met 100 scooters zoals op de flyer staat, was het bezwaarlijk te noemen. Dat is wel waar reklame voor gemaakt werd en dus wat de mensen terecht mogen verwachten voor hun 10€ entreeprijs.

Maar bon, de eerste 15 edities waren zeker de moeite dus ik wil de organisatie gerust nog alle kansen geven

aangepast door geertvespa
  • Like 1
Link naar reactie

maar een "international scooter custom show" met 100 scooters zoals op de flyer staat, was het bezwaarlijk te noemen. Dat is wel waar reklame voor gemaakt werd en dus wat de mensen terecht mogen verwachten voor hun 10€ entreeprijs.

Maar bon, de eerste 15 edities waren zeker de moeite dus ik wil de organisatie gerust nog alle kansen geven

Als scooterclubs niet inschrijven en/of niet komen opdagen dan is er uiteraard minder te zien qua aantal scooters en stands.

Ik meen mij te herinneren dat sommige clubs er vroeger altijd stonden en dat die vorig jaar ineens afwezig waren...

aangepast door EriX
Link naar reactie

Als scooterclubs niet inschrijven en/of niet komen opdagen dan is er uiteraard minder te zien qua aantal scooters en stands.

Ik meen mij te herinneren dat sommige clubs er vroeger altijd stonden en dat die vorig jaar ineens afwezig waren...

 

Erix, het klopt dat sommige clubs niet aanwezig waren. Ik ken alvast 1 club die daar verschillende redenen voor had.

Die discussie ga ik alvast niet hier op het forum voeren, maar liever ergens aan den toog, wellicht op de custom show ;)

Link naar reactie

Erix, het klopt dat sommige clubs niet aanwezig waren. Ik ken alvast 1 club die daar verschillende redenen voor had.

Die discussie ga ik alvast niet hier op het forum voeren, maar liever ergens aan den toog, wellicht op de custom show

Ik sta helaas bijna nooit aan de toog tijdens de customshow omdat ik het dan veel te druk heb op de LCB stand.  -_-

Iedereen weet toch ook dat zo'n beurs niet enkel door de organisatoren tot stand komt, maar ook door de aanwezigheid van diverse clubs, dealers en de leden van clubs die hun scooters inschrijven voor de customshow, etc...

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Het ziet er naar uit dat er verschillende Engelsmannen den oversteek gaan maken,,,dit wilt wel iets zeggen over deze customshow hé mannen,kwestie van de support en appreciatie,kan dit wel tellen,mijn gedacht !!

CHEERS

  • Like 2
Link naar reactie

Okay, nog 5 dagen te gaan...langs deze weg nog even een oproep aan iedereen die een scooter wil/kan tentoonstellen

op onze custom show! opstellen kan op:vrijdag, zaterdag (tel 0476306450) en natuurlijk zondag morgend tss 8-10 u!

Iedereen krijgt een aandenken en er zijn 18 trofeeen te winnen. Samen met jullie en de aanwezige handelaars

(15 tal reeds bevestigd)maken we deze 17e editie tot een succes...! 

greetz n ride safe

post-15102-0-11930000-1448907730_thumb.j

  • Like 2
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...