Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Chip Tuning 300 Supersport


supermarcie

Aanbevolen berichten

Ik heb her en der ook al is mijn licht opgestoken ivm chiptuning ... ze beloven veel tot dat je spreekt over een testbank dan zakt de euforie. Een testbank waar jezelf op kunt vertrouwen en niet eentje die zij ter beschikking hebben/stellen want daar heb ik geen of weinig vertrouwen in. Wat PK winst betreft dat kan wat uiteenlopen net als bij een wagen Stage 1 -2- 3... (aard van tuning) maar heel grote verschillen zoals bijvb 9pk winst dat zou ik toch straf vinden mocht dit zo zijn dan zal volgens mij het motortje geen lang leven beschoren zijn :rolleyes:

Link naar reactie

Chiptuning op een injectie is eigenlijk meer finetuning. 

 

Als er een turbo opzat, kon je de druk verhogen, en dan kan je serieus PKs winnen. Maar hier gaat het in het beste geval om de jsuite inspuitmomenten, wat rijker of armer mengsel etc, maar dat levert uiteindelijk niet veel op, misschien wat miner verbruik, als e rmeer dan 10% winst beloofd wordt, dan stinkt het.

Link naar reactie

Daar heb je niet per se een 2T voor nodig ..Bijvb in de motorcross scene is men al enige jaren overgestapt van 2T naar 4T .

Die 51 PK is supertof daar twijfel ik geen seconde aan maar alles moet een beetje aangepast worden ,al dat vermogen laten versnellen is 1 maar dit tijdig tot stilstand krijgen is nog iets anders !

Link naar reactie

ferm ma , als ge daarmee een ritje van 200km gaat rijden zelfs oordopjes helpen niet ! en de betrouwbaarheid op lange afstanden betwijfel ik ook zeer sterk aan zo een getunde 51 pk corse ma wel sjiek  om  te zien .

 

De betrouwbaarheid zal wel ok zijn, de motor werd ontworpen om met dit vermogen overweg te kunnen...

Link naar reactie

Mijn hobbywagen heeft 360pk, mijn daily 306pk. In een Vespa ben ik totaal niet op zoek naar pk's. Een 300 is voldoende vlot op secondaire wagen en aan de lichten. Cruisen met een 300 is waar ie voor gemaakt is. Wil je meer, koop een zware moto. Vroeger genoeg snelle motoren gehad, dat risico neem ik niet meer.

Link naar reactie

Mijn hobbywagen heeft 360pk, mijn daily 306pk. In een Vespa ben ik totaal niet op zoek naar pk's. Een 300 is voldoende vlot op secondaire wagen en aan de lichten. Cruisen met een 300 is waar ie voor gemaakt is. Wil je meer, koop een zware moto. Vroeger genoeg snelle motoren gehad, dat risico neem ik niet meer.

het is niet omdat jij niet op zoek bent naar pk's dat er anderen niet op zoek mogen gaan he. Ieder beleeft de vespa hobb op zijn of haar manier

Link naar reactie

het is niet omdat jij niet op zoek bent naar pk's dat er anderen niet op zoek mogen gaan he. Ieder beleeft de vespa hobb op zijn of haar manier

Dat zeg ik toch ook niet? Trek uw plan eh lol

Neen, serieus, ik bedoel dat je uit een Vespa niet veel meer pk zal halen, of indien wel zal het erg veel kosten, en de betrouwbaarheid van je Vespa al ZEKER NIET ten goede komen. Gewoon andere moto kopen is dan de beste oplossing, begrijp je?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...