Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Restauratie Acma 1955


Raffa

Aanbevolen berichten

Hallo,

Laatst mijn 2de project gekocht en natuurlijk enkele vraagkes.

Ik mis enkele onderdelen, nu op leboncoin.fr heb ik al wat gevonden. Als ik onderdelen zoek bv. Bij Maskes komt acma weinig voor. Weet iemand welk type 125cc gelijk is met de acma 125cc uit 1955.

Andere info ivm acma is altijd welkom.

Mercikes

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Hallo,

Ondertussen zijn demonteer werken achter de rug. Nu starten met carroserie en straalwerken.

Ik heb echter nummer (zie foto) gevonden onder linkerkant bil.

Iemand idee wat dit zou kunnen zijn of zijn deze nummers bij elke acma te vinden?

Merci

post-13862-0-78340000-1451301334_thumb.j

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hallo,

Vandaag origineel acma stuurslot met steutel (ronis)ontvangen. Er was ook een slotje bij om zijdeksel van linkerbil af te sluiten. 

Beide werken met dezelfde sleutel. Iemand een idee welke acma zo een slotje heeft of zou dit een optie zijn geweest in die tijd??

En waar juist staat dit? Misschien heeft iemand ne fotoimage.thumb.jpeg.7e1e9342c9d264cebd7f732

ik heb ook nog een origineel stuurslot leggen dat ik bij maskes heb gevonden. Hetzelfde als foto.  Als iemand interesse heeft hoor ik het wel  

 

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Op 28-12-2015 om 12:16, Raffa zei:

Hallo,

Ondertussen zijn demonteer werken achter de rug. Nu starten met carroserie en straalwerken.

Ik heb echter nummer (zie foto) gevonden onder linkerkant bil.

Iemand idee wat dit zou kunnen zijn of zijn deze nummers bij elke acma te vinden?

Merci

post-13862-0-78340000-1451301334_thumb.j

Hey Raffa,

 

heb zelf ook een acma waar heb je deze nummer juist gevonden kan je misschien een groter foto doorsturen. waar de locatie van de nummer op aangeduid staat.
stuurslot bij mij is ook ronis. op de zijbil zit wel geen slot.

GR

jeroen

Link naar reactie

he Jeroen,

ik heb daar geen grotere foto meer van. Ik heb ook niet kunnen achterhalen wat deze nummer betekend. Wel dat hij onderkant linkerbil stond.  Ondertussen is hij daar overspoten. De nummer was 19607.

grts raf

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...