Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rijbewijs A, Wat Nu?


Bever

Aanbevolen berichten

 De wereld zit vol gedrochten, ieder kiest zijn "gedrocht" !

. iedereen heeft in dit land, gelukkig de vrijheid om te kiezen, met welk "gedrocht" hij of zij wil "rondkletteren"

 

Smaken en voorkeuren verschillen. en al goed, want anders reed iedereen met hetzelfde "gedrocht" rond :D

 

Link naar reactie

...iedereen heeft in dit land, gelukkig de vrijheid om te kiezen, met welk "gedrocht" hij of zij wil "rondkletteren"

 

Smaken en voorkeuren verschillen...en al goed, want anders reed iedereen met hetzelfde "gedrocht" rond 

 

Ik was Fendt maar aan het plagen hoor, hij weet dat wel :) 

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 9 maanden later...
On 11/6/2015 at 10:46 AM, Thomassker said:

Ik wacht vol ongeduld op de nieuwe Triumph Street Twin

http://www.triumphmotorcycles.be/motoren/Classics/Street-Twin/2016/Street-Twin

En, heb je er al eentje? Ik heb vorig weekend een testrit gedaan (zie fotootjes). Prachtige machine! Alleen vrees ik iets te klein voor mij voor langere ritten... De Bonneville T120 is meer my size, maar een stuk zwaarder (zowel qua gewicht als qua vermogen), wat me wel afschrikt...

 

Keuzes keuzes :(

2016-09-10 15.15.57.jpg

2016-09-10 15.15.48.jpg

Link naar reactie

Nog niet geprobeerd, moet ik dringend eens werk van maken! :)

Ik heb me begin dit jaar wel een tweedehands BMW F650GS aangeschaft, om de eerste maanden te wennen aan het motorrijden. Tenslotte is het een groot gewicht tov een Vespa, en met een tweedehands heb ik minder schrik om een krasje te maken... Vroeg of laat verlies je toch eens je evenwicht door een verkeerde inschatting bij stilstand (van horen zeggen he!).

Maar voorlopig blijven de centjes nog in de spaarpot, tot ik een andere (lees: leukere) tweedehands vind, want ik vind de nieuwprijs voor een motor het niet waard.

Link naar reactie
16 uren geleden, Bever zei:

Ik ben verliefd op de nieuwe Triumph Classics Het verstand zegt: koop eerst iets ouder. Het hart zegt: koop een Triumph! Zucht...

 

Altijd uw hart volgen, verstand is voor niets nodig in zulke zaken... -_-
xohtvztwwvpaz.jpg

Link naar reactie
Op 19 september 2016 om 20:10, Bever zei:

En, heb je er al eentje? Ik heb vorig weekend een testrit gedaan (zie fotootjes). Prachtige machine! Alleen vrees ik iets te klein voor mij voor langere ritten... De Bonneville T120 is meer my size, maar een stuk zwaarder (zowel qua gewicht als qua vermogen), wat me wel afschrikt...

 

Keuzes keuzes :(

2016-09-10 15.15.57.jpg

2016-09-10 15.15.48.jpg

@ bever, eventjes naast het topic, is die helm van jou? Waar kan je die passen, ik vind ze enkel online?

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...