Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta In Da House 3°


designo

Aanbevolen berichten

Eigenlijk was ik niet op zoek naar een Lambretta. Ik had mn handen vol aan de Acma en sinds februari of zo een LiS SilverSpecial 150 op de kop kunnen tikken, conservato en bloccato, maar uiteindelijk rijdend gekregen (maar blijkbaar zonder olie). Weer samen met Mario gaan halen. Dus ik was voorzien.

Maar ja zoals altijd, als je niet zoekt... Vliegen de aanbiedingen om je hoofd (of toch zoiets)

Zijn naam is Jentl, een Fin, sporadisch in het land voor familiebezoek. Of ik geen interesse had om zijn lambretta over te kopen? Hij had de motor mee naar Finland en wat plaatwerk om te lassen. Maar 's winters te koud om iets te doen en 's zomers te veel om handen. Dus al zeven jaar niets mee gebeurd

Bovendien had 'm nog twee Li150, één die 'm in de jaren 60 zelf van Napels naar Genova reed om 'm er te verschepen naar Finland.

Deze Lambretta had 'm gekocht bij Dean Ortons, Rimini Lambretta Center, en 'm laten verzenden naar Belgie, in 2007.

Dus toen ik eindelijk mocht gaan kijken in de kelder, zaklamp paraat, toch even met de ogen blimpen,...een TV. Laat de fotos maar spreken...

Nodeloos te zeggen dat de Lis verkocht werd, proficiat G.

post-53-0-87740000-1445713546_thumb.jpg

post-53-0-87780000-1445713575_thumb.jpg

post-53-0-86620000-1445713592_thumb.jpg

post-53-0-08820000-1445713620_thumb.jpg

Link naar reactie

TV

Te Vuil ;o)

 

Schitterend!

 

N

Link naar reactie

Das idd een schijfrem.

Proficiat. Zeker de moeite voor te restoreren. Zonde dat je de floorboards niet hebt want lijkt me olak.

En als je die ooit wegdoet, stuurt maar pm

Link naar reactie

roest op dat spatbord? Dat kan normaal gezien niet

Link naar reactie

roest op dat spatbord? Dat kan normaal gezien niet

 

zijn er geweest met metalen en polyester spatborden.meeste nederlandse silver specials hadden een polyester spatbord, al heb ik er zelf al gehad met metalen. geloof zelf dat die van de Steve ook een metalen heeft. ee

Link naar reactie

Yep. Heb een originele Belgische silver special met metalen spatbord.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...