Ich Geplaatst: 22 oktober 2015 Delen Geplaatst: 22 oktober 2015 Beste Vespa vrienden, Sinds een tijd ben ik ook gebeten door het vespa virus...en nu heb ik mijn oog laten vallen op een PX 125. Deze Px is omgebouwd met polini 170 cc kit, polini evo uitlaat, polini flat slide carburator, nu vroeg ik mij af hoe betrouwbaar zo'n kit is. De ombouw is gedaan door een scooterzaak en de px heeft nu ong 1300km op teller waarvan ong 400 met de polini kit. Heb interesse om deze aan te kopen echter stel ik mij de vraag waarom zou iemand zo'n kit laten plaatsen en dan 400km erna weer verkopen, staat trouwens ook te koop bij de dealer die hem heeft omgebouwd. (Zegt ie :-)) Ik zelf ben geen sleutelaar, dus bedoeling is om gewoon geregeld op onderhoud te gaan bij een erkend dealer en doel van aankoop is om in vrije tijd wat te rijden, geen dagelijks gebruik voor woon/werk verkeer. Uitkijkend naar jullie gedacht/raad. Mvg, Ich Link naar reactie
Ich Geplaatst: 26 oktober 2015 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2015 Misschien helpt een linkje naar de desbetreffende PX. http://engelsfilip-motos.be/tweedehands/view/19/vespa-px-125-polini Ik heb zitten googlen op een 170cc kit maar vind deze niet voor een Vespa, wel voor een Honda. Ben nog steeds niet gaan kijken omdat het niet bij de deur is, is ong 1,5 uur rijden. Mvg, Ich Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 1 september 2016 Delen Geplaatst: 1 september 2016 Vraag hem meer uitleg over de setup? 177 polini alu of gietijze? Carter aangepast? Welke carbu grootte? Welk spruitstuk? Carter aangepast? Link van de uitlaat? Welke koppeling? Welke krukas? ... Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 1 september 2016 Delen Geplaatst: 1 september 2016 Opgedreven Vespa's zijn wispelturig, afblijven! Verkoopsites staan vol met standaard scooters... Jan. Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 1 september 2016 Delen Geplaatst: 1 september 2016 Topic is van oktober 2015... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.