Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw Hier


derekb

Aanbevolen berichten

Hello folks!

 

Even mijzelf introduceren...

Een paar weken geleden heb ik eindelijk de stap gewaagd en een scooter gekocht, voornamelijk om de files naar mijn werk te snel af te zijn. Al jaren wil ik een Vespa of een Lambretta, maar het is er nooit van gekomen. In mijn tienerjaren veel achterop de PX gezeten bij mijn beste maat, mét pothelmke, om dan nu op mijn 43ste met een LML 125 4T auto rond te rijden. Nog maar net 200 km op de teller, dus nog kalm inrijden, maar het is een zalig machientje!

 

Als ik zeg 'eindelijk' dan klopt het niet helemaal, want jàren geleden op een rommelmarkt eigenlijk mijn eerste scooter al gekocht, een NSU Prima D 150cc uit 1954. Een beauty, en ik ging die helemaal opknappen en mee rondrijden. Ooit in 't begin hebben er wat mensen naar gekeken, maar alles te samen heb ik er denk ik nog geen 5 km op gereden... De NSU is steeds meeverhuisd, ik wou 'm in de hal zetten, maar de missus stelde haar veto. Van garage naar garage, echt wel spijtig voor zo'n mooie scooter. Dus mocht er nog iemand een project voor deze winter zoeken...

 

Ondertussen al veel geleerd van jullie posts en antwoorden op dit forum, merci daarvoor!

 

 

post-16708-0-08920000-1445332519_thumb.j

post-16708-0-88640000-1445332635_thumb.j

 

 

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...