Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11-11-2015 Klaprozenrit


Vespaclub Gent-Leie

Aanbevolen berichten

Wij danken jullie voor jullie massale aanwezigheid, vanuit alle hoeken van België! Bij aanvang werden meer dan 120 Vespa's geteld, een mooiere afsluiter van ons Vespajaar kunnen we ons niet wensen.

 

Ook een dikke merci aan alle wegkapiteins, vrijwilligers tijdens de middagstop (dank je Michel en Kathy, om ondanks pech toch nog af te komen :)), Pieters ouders en niet in het minst onze Pieter zelf. Een topeditie!

 

't Was vrie wijs!

 

PS: aan alle fotografen van dienst; indien gewenst kunnen jullie je foto's uploaden via www.wetransfer.com, om ze daarna te versturen naar info@vespaclubgentleie.be. Dan proberen we het grote aantal foto's op onze website te verzamelen

Link naar reactie

Onderweg van Oostakker naar Ieper met onze oude Fiat 500 in panne gevallen ergens rond Passendeale. Vlakbij een B&B waar we hem op hun erf mochten plaatsen. De ader van Pieter is ons komen halen zodat we nog op tijd bij hun B&B waren voor de middagstop en zo konden meehelpen. Ondertussen was er een vriend (Serge Ronzani) onderweg mee ons remorc (want had 's morgens nog gemeten ingeval van panne kon de Fiat daar op!), na de middagstop dan vertrokken richting Passendaele om de Fiat dan te gaan opladen. Maar wat bleek, deze was 2cm te smal!!! Ik had de binnenkant van de remorc wel gemeten maar niet aan het luik dat dus 2cm smaller was!
Dus dan naar Oostakker, daar mijn jeep genomen dan naar Opwijk om een autoremorc te gaan halen van een collega en dan terug naar Passendeale! De fiat erop geduwd en dan naar Oostakker. tegen 22:30 waren we eindelijk thuis. 

Ik op de middag nog wat gefilmd en op Joetjoep geplaatst  



Grtz Michel
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Het was een mooie rit met tijdens de stops een deskundige uitleg.  

Ook de catering in een schitterende omgeving door vriendelijke helpers was een voltreffer.

Proficiat hiervoor aan de organisatie en aan de gids.

Volgend jaar kom ik terug.  

Groepjes uit Limburg.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...