Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Andere Soort Spiegel Voor Vespa Lx.


thibautbollen

Aanbevolen berichten

Ik Blijf het probleem hebben dat 1 van mijn spiegels loskomt, ik hem dan vastdraai en dan de schroefdraad kapot maak en ik wil niet weer 110 euro betalen om dat onderdeel te laten vervangen. Heb ook zelf die onderdelen van easyparts, maar toen kwam ik er pas achter dat ik mijn handvaten gewoon kapot moet snijden... 

 

Maar dus, ben ook niet van plan om dat toch te veranderen omdat ik het ook vind ook dat die brede dingen onhandig zijn omdat ik nooit zeker ben dat ik er tussen geraak als ik wil filteren of lane splitting... Omdat die spiegels zo hoog zijn en moeilijk zeker te zijn en ook trouwens lelijker zijn dan zonder spiegels gewoon :rolleyes: , Maar dus ik wil wel spiegels want die vindt ik gewoon belangrijk... 

 

En dus zo een  bar-end mirror vindt ik interessant, maar ik ben niet van plan om gaten in mijn stuur te boren en vroeg ik me gewoon af of er zijn die je er door middel van gewoon aandraaien kan bevestigen aan je handvat, alleen links natuurlijk want rechts is gas... Maar rechts maakt voor mij ook niet zo veel uit. Ik heb wel al op sip gekeken maar zag daar niet bar end spiegels die zoiets als ik zoek hebben, ook weet ik dat er zo een spiegels zijn die je bij je been beschermers voor kan hangen, maar is dat niet te small (dat mounting ding) voor een vespa lx?

 

Alvast bedankt! 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...