Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Terug Van Weggeweest


ivoybofire

Aanbevolen berichten

Hoi ivo,

 

Eindelijk weer een automatica lover! Heb je foto's van je scooter?... Zoek ook als je een keertje helemaal niets te doen hebt de 2e handssites af naar een reserveblok. Veel dingen zijn al niet meer te krijgen en als er iets kapot gaat, heb je een reserveblok klaar liggen. Het is maar een tip... Maar wel van iemand die al een paar keer tegen dat dilemma is aangelopen. 

 

Groeten,

 

Daan

Link naar reactie

Automatica /Plurimatic ..."het zwarte schaap" van de vespa/piaggio familie (;-)?

Dit is meer een bordeaux rood schaap... Wel een schaap om trots op te zijn, hoewel ik de p200 neus en het glx achterlicht zou vervangen voor originele onderdelen. Ik heb de allebei bereden. 50cc een de 125cc automatica. Hoewel er niets boven schakelen gaat, zijn het leuke dingen. Als je ervaart dat de fietsers je inhalen bij het optrekken. Dan is misschien een 75cc pinasco iets voor je. dan trekt hij lekker door met een top van 55 kmpu. 

Link naar reactie

Daan,

Dat de fietsers mij voorbij steken is niet erg, ben op een leeftijd gekomen dat alles rustig aan word gedaan,onthaasten heet dat, dus no problem.

Wat die neus  betrefd had ik niet gezien, is mijn eerste vespa terug na 50 jaar, had daarvoor 2 vespas .

En dat achterlicht vind ik beter dan die grote blok origineel, maar das natuurlijk goesting.

gr

ivo

Link naar reactie

Daan,

Dat de fietsers mij voorbij steken is niet erg, ben op een leeftijd gekomen dat alles rustig aan word gedaan,onthaasten heet dat, dus no problem.

Wat die neus  betrefd had ik niet gezien, is mijn eerste vespa terug na 50 jaar, had daarvoor 2 vespas .

En dat achterlicht vind ik beter dan die grote blok origineel, maar das natuurlijk goesting.

gr

ivo

 

Ik sleutel in mijn vrije tijd heel veel aan Vespa's Ik kom er veel tegen, waardoor zoiets wel opvalt. Verder moet je hem vooral zo laten, zoals je zelf wil... 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...