Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lx50 Trekt Niet Meer Op


thibautbollen

Aanbevolen berichten

Ik heb een lx50 4t4v van 2008 denk ik, jaar ben ik alleen niet zeker van met motor nummer c386m. De laatste tijd had ik last van dat hij goed trok tot 30 km uur en dan moest ik heel veel spelen met mijn gas om hem sneller te kunnen laten rijden. Dan had ik vandaag de vlotter opengedaan, of hoe het ook noemt... En daar de bovenkap schoongemaakt en dan er is terug gewoon ingedraaid, en toen stopte hij met zo te stotteren maar trok hij helemaal niet meer, dus dacht ik hij staat te arm maar ik zou niet weten hoe ik het moet aanpassen, ik heb wel mijn schroef verandert die ervoor zorgt dat hij hogere of lagere toeren maakt bij het starten maar niet dat dat iets verandert. Dus weet hier iemand wat ik kan doen om hem te veranderen zodat hij wat rijker is (toch wat ik denk) of toch dat hij trekt zoals hij normaal deed. 

 

(er is ooit is een recal geweest voor deze vespa's en dat heb ik sinds dat het probleem zich voordoet mee naar de dealer gegaan om een nieuwe cdi te ontvangen ervoor. Maar ik denk niet dat het daar iets mee te maken heeft want daarvoor heeft hij altijd perfect gereden... )

 

Bedankt! 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...