Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Verlof En Zonnig... Op Weg Naar...


herbal

Aanbevolen berichten

Leuke dag, geheel solitair en in goede doen van Genk naar Antwerpen en terug. Dwars door de stille Kempen en 252 km extra op de teller. Uitstekend weer, alleen de betonbanen tussen Westerlo en Lier hebben mijn gat geteisterd.  

 

post-6554-0-60320000-1441909515_thumb.jp

 

 

Nochtans ook even aan de kant gestaan. Midden in A'pen centrum, hoek Amerikalei - Mechelsesteenweg... Prut prut prut prut.

 

Wat vooraf ging:

 

Een stuk van een goeie kilometer over kasseien gereden en toen merkte ik al dan mijn PX begon tegen te werken. Motor doofde als het ware traag uit. Nog een paar keer aangesprongen op halve kracht en toen gedaan...

Vervolgens 10-tallen keren terug proberen te starten, maar tevergeefs. Geen materiaal bij me (kieken) en dus dan maar VTB-VAB gebeld. Zeer snel ter plaatse (25 minuten) en de valbeugel en bil er af. Na 20 minuten wachten startte ze terug, met veel gesputter. Ik heb vervolgens de ralenti een stukje hoger gedraaid (stond ietsje te laag volgens mij, viel eigenlijk net niet stil aan rood licht bijvoorbeeld). Even laten draaien en vertrokken. Zonder problemen terug naar Genk. Geen idee wat er aan de hand was. Mijn dank gaat uit naar de sympathieke VTB-VAB-mens en naar de galerijhouder langs de Mechelsesteenweg wiens keuken ik heb mogen gebruiken om een glas water te tappen. De dorstigen laven is een werk van barmhartigheid... :blink:

 

Fijne dag, maar toch even met ei gezeten...

 

Wat hebben we geleerd vandaag: Vanaf nu altijd sleutels bij om één en ander open te gooien indien nodig.

 

 

Link naar reactie

Bekabeling naar CDI zit goed, niets los, bij thuiskomst gecheckt.  Morgen kijk ik bougiekop ook na, nog niet aan gedacht...

 

Was een fijne toer, maar ik rij van hieruit persoonlijk liever naar Haspengouw en het Hageland richting Leuven. Zeer mooie buurt daar.

 

Misschien moesten we volgend seizoen eens afspreken in Leuven of eventueel in Tienen, Nero. Voor jou niet zo heel ver, en voor mij zeker te doen. Op naar de volgende.  

Link naar reactie

Ik denk dat ik u zelfs gisteren in levende lijve gezien heb . Ben je niet gestopt in een beddenzaak in Edegem (waar ik werk)?

Link naar reactie

Ik denk dat ik u zelfs gisteren in levende lijve gezien heb . Ben je niet gestopt in een beddenzaak in Edegem (waar ik werk)?

 

Bedtime... Zaakvoerder is ver familie van me, dus daar ben ik inderdaad efkes gestopt om eens goeiendag te gaan zeggen. De wereld is klein :P

Link naar reactie

Idd. Had al opgevangen dat je familie was. Wereld is idd klein .

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...