Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Banden Op Gts 300 (Mag 130 70 12 Ook Vooraan ?)


Spike318

Aanbevolen berichten

Hye ik heb een klein probleem ik heb voor en achter dezefde maat van banden gelegd.

 

130 70 12 achter en ook voor, (ik heb deze verkeerd besteld). Kan het veel kwaad als ik die voorste laat liggen da's een halve centimeter verschil en volgend mij is er plaats genoeg voor 130 ipv 120 .

 

En ja de voorste band was nog niet versleten maar ik heb deze vv ivm mijn trillings probleem, is nu op het eerste zciht al een heel stuk minder.

 

Graag hulp aub !

 

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Ja idd stabiliteit is wwel verbeterd ivm trillingen op het stuur dut deze band blijft staan tot hij versleten is ! Ga misschien ook de balhoofd lager vv in de toekomst, zodat ik deze kan bijdraaien. Als ik mijn huidige te vast zet dan krijg ik een Fixatie op een bepaalde plaats dus lage misschien wel aan vv toe, als het zover is dan hou ik jullie op de hoogte, ben tegenwoordig nog aan't revalideren van acchillespees operatie dus voorlopig nog even rustig !

Link naar reactie

kijk ook eens op je homologatiepapieren,

bij mijn type van vespa staat er slechts 1 type van bandenmaat genoteerd. Specifiek zowel voor voorband als voor achterband. Doe je een ongeval (ik mag hopen van niet!) heb ik links en rechts al gehoord dat men kijkt of je motor getuned is. In dit geval is het volgens de letter van de wet een getuned exemplaar. Ik weet dat het extreem gemuggenzift is maar als ze kunnen bewijzen dat dit het rijgedrag idd wijzigt zijn de poppen aan het dansen.

Is mijn gedacht.

Mvg.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...