Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Gl (Px200 Blok)


Vespappa

Aanbevolen berichten

WoW dat is lang geleden. Gaat alles goed hier met jullie en de Vespa's?

Ik heb een vraagje. Mijn benzinekraan lekt in de dichte stand met als gevolg m'n halve garage onder de benzine. Nu is deze kraan nog geen 3 mnd oud. Hoe kan dit en in het begin lekte de kraan niet...agressieve benzine, slechte kraan (fast flow)

Iemand??

Link naar reactie

Laat je je motor uitdraaien , zodat hij dan uit gaat ? (Kraan dicht en brandstof uit je vlotterkamer leegmaken )

Het kan namelijk ook zijn dat je kraan wel afsluit maar dat je vlotterkamer leegloopt doordat je vlotternaald kapot is ...

Ik zou daar eerst eens kijken aangezien het een nieuwe kraan is ...

Maar ik heb ook weleens mee gemaakt dat een nieuwe kraan niet echt helemaal afsloot , echter je carburateur incl je vlotternaald zou het dan op moeten kunnen vangen .

Als het lekken natuurlijk vanaf de kraan komt , dat er bv een dichting niet goed is , is dit bovenstaande natuurlijk niet van toepassing ... (;-)

Ik zag namelijk opeens vespappa bij je naam staan , en volgens mij ben je erg bedreven in de techniek van vespa's zoals ik uit eerdere posts heb gehaald  :) .

vrgr 

Link naar reactie

Inderdaad, vlotternaald en brandstofslang eraf halen om vast te stellen of het de kraan is. Ik heb het ook weleens meegemaakt dat een nieuwe kraan kapot is. Wordt dus waarschijnlijk een nieuw kraantje pappie.

Link naar reactie

Heb ik ook gehad. Fastflow die nog geen maand oud was. Ook kapot.

Link naar reactie

Bedankt allen!

De kraan lekt op stand (dicht) en drupt in een redelijk tempo door. Ik heb het rubbertje ook al vervangen...wellicht een gaar maandagmorgen product.

 

@JJE mijn kennis is wel aanwezig maar niet tot in detail... Nog steeds wel een enorme liefde voor de wespen!

 

Jeroen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...