Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuweling Op Vespaforum


GTS_Maarten

Aanbevolen berichten

Bij deze zou ik gebruik willen maken om mij even voor te stellen.

Ben Maarten en kom uit Halen (Limburg).

Als beroep ben ik mechanieker bij VW en als passie verbouw ik mijn Opel Astra GTC.

Zelf ben ik begonnen met vespa omdat ik al lang terug iets op 2 wielen wou (had een scooter op mijn 16).

Na een tijdje rondkijken ben ik dan gegaan voor een nieuwe Vespa GTS Super 125IE.

Deze heb ik nu 1,5 maand en er staat ondertussen 1200km op.

Ook heb ik een paar plannen voor deze GTS.

Super bestickering, zelfgemaakte xenon koplamp, bagagerekje, ...

Wat er niet gemaakt word, maak ik gewoon zelf!

Link naar reactie

welkom op de forum , ferme xenon koplamp , nu je toch bezig bent ge kunt er ook angel eye's van maken misschien :) nog veel plezier met je vespa gts .en een echte mechanieker van vw onder ons , we zullen hier nog versteld staan denk ik . gij zijt al meteen goed bezig binnenkort word das auto das vespa heb ik de indruk .

 

 

grtzzz

Link naar reactie

Mercikes iedereen, is echt leuk om zo reacties te krijgen!

@ Sintesistef: De xenon lens heb ik gewoon online besteld.

Is speciaal gemaakt voor scooters/moto's.

Gebruik hiervoor een slim ballast, zeer klein en makkelijk weg te werken.

Het merk ontgaat me even.

Vandaag nog snel een paar foto's gemaakt van de Super stickers.post-16425-0-70350000-1438467335_thumb.jpost-16425-0-29790000-1438467413_thumb.j

Greetings, Maarten.

Link naar reactie

Ik ben meer en lange afstand rijder ... ik verstrek straks voor een toertje van 175 km  en de richting varieert  maar mijn voorkeur is toch de voerstreek en de Ardennen Moezel .

Ritten van tussen de 250 en 350 km(kronkelwegen) vind ik ideaal dan is de dag gevuld en op de Belgische wegen heb je het dan wel gehad voor die dag . Richting Duitsland is dat een ander verhaal de staat van de wegen... daar kunnen ze hier in Belgie een puntje aan zuigen .

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...