Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hersteller Aan Huis


liesenlene

Aanbevolen berichten

Ik bewonder je volhardendheid dooe weer een oldtimer te kopen, maar voor een oude Vespa is enige zelfredzaamheid wel handig; denk je dat wij onze oldtimertjes elke keer naar een dealer brengen? Dat zou rijden erop gruwelijk duur maken. Je zou, lijkt mij, minstens zelf een paar basis vaardigheden, zoals het vervangen van een kabeltje moeten kunnen (leren).

 

Als er iets stuk is, heb je snel een werkplaats nodig als hersteller; ik zou me kunnen voorstellen dat er iemand een haal en breng service aanbied (met bijbehorende kosten) - maar lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand bij je op de stoep je Vespa komt fixen :S

 

En misschien had je het al gemerkt, maar er is geen dealernetwerk voor oldtimers...

Link naar reactie

Weet ik. Heb gisteren al de bougie uitgehaald, uitkuist en teruggestoken. Zit ook constant te lezen op forum betreffende bepaalde problemen. Ben bereid om te leren en te sleutelen, MAAR een goede leermeester zou natuurlijk een voordeel zijn. Wil gerust iets betalen hoor!!

Link naar reactie

ik neem aan dat je een testrit gedaan hebt toen je hem kocht en dat hij dus gereden heeft. Wat is er sindsdien mee gebeurd? Als hij enkel getransporteerd is geweest en nu niet meer start is hij waarschijnlijk verzopen (eventueel transport met naftkraan open?) Indien dit het geval is, is in het slechtste geval de uitlaat volledig volgelopen met benzine. Lang inganglopen kan dan helpen, eenvoudiger is om de uitlaat te demonteren en de benzine eruit te kappen.

Link naar reactie

Hindoes ,

Tis ene uit India :)

Allee les 2

Rij nu een half uurke rond als dat gaat , laatste stukske volle gas.

Dan bougie eruit en kleur bekijken.

Mooi bruin is OK, wit en zwart niet

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...