liesenlene Geplaatst: 27 juli 2015 Delen Geplaatst: 27 juli 2015 Is,het,mogelijk om hersteller eventueel aan huis,te laten komen. Regio Waregem ? Niet altijd efficiënt om,zelf je scooter tot bij een dealer te brengen. Alvast bedankt voor enig antwoord. Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 28 juli 2015 Delen Geplaatst: 28 juli 2015 Ik bewonder je volhardendheid dooe weer een oldtimer te kopen, maar voor een oude Vespa is enige zelfredzaamheid wel handig; denk je dat wij onze oldtimertjes elke keer naar een dealer brengen? Dat zou rijden erop gruwelijk duur maken. Je zou, lijkt mij, minstens zelf een paar basis vaardigheden, zoals het vervangen van een kabeltje moeten kunnen (leren). Als er iets stuk is, heb je snel een werkplaats nodig als hersteller; ik zou me kunnen voorstellen dat er iemand een haal en breng service aanbied (met bijbehorende kosten) - maar lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand bij je op de stoep je Vespa komt fixen :S En misschien had je het al gemerkt, maar er is geen dealernetwerk voor oldtimers... Link naar reactie
liesenlene Geplaatst: 28 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2015 Weet ik. Heb gisteren al de bougie uitgehaald, uitkuist en teruggestoken. Zit ook constant te lezen op forum betreffende bepaalde problemen. Ben bereid om te leren en te sleutelen, MAAR een goede leermeester zou natuurlijk een voordeel zijn. Wil gerust iets betalen hoor!! Link naar reactie
liesenlene Geplaatst: 28 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2015 Nu ligt ee nog altijd een plasje onder de motor. Denk dat het carburator is. Heb al veel over gelezen. De naald, de afstellingen...zal er ook ne keer aan beginnen... Heb hem al in gang proberen te lopen, in tweede met de check open...tja... Link naar reactie
Adrian Geplaatst: 28 juli 2015 Delen Geplaatst: 28 juli 2015 Wacht effie... Heb je nu weer een gekocht die niet in orde is ? Ps 80% of meer vd oldies doen wel eens een plasje Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 28 juli 2015 Delen Geplaatst: 28 juli 2015 ik neem aan dat je een testrit gedaan hebt toen je hem kocht en dat hij dus gereden heeft. Wat is er sindsdien mee gebeurd? Als hij enkel getransporteerd is geweest en nu niet meer start is hij waarschijnlijk verzopen (eventueel transport met naftkraan open?) Indien dit het geval is, is in het slechtste geval de uitlaat volledig volgelopen met benzine. Lang inganglopen kan dan helpen, eenvoudiger is om de uitlaat te demonteren en de benzine eruit te kappen. Link naar reactie
liesenlene Geplaatst: 28 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2015 Hindoes het weer. Bougie uitgehaald, gepoetst. In gang gelopen, bijna zelf doodgevallen, maar hij rijdt !!!! Les 1 achter de rug : bougie Link naar reactie
liesenlene Geplaatst: 28 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2015 Wacht effie... Heb je nu weer een gekocht die niet in orde is ? Ps 80% of meer vd oldies doen wel eens een plasje Link naar reactie
Adrian Geplaatst: 28 juli 2015 Delen Geplaatst: 28 juli 2015 Hindoes , Tis ene uit India Allee les 2 Rij nu een half uurke rond als dat gaat , laatste stukske volle gas. Dan bougie eruit en kleur bekijken. Mooi bruin is OK, wit en zwart niet Link naar reactie
ice man Geplaatst: 28 juli 2015 Delen Geplaatst: 28 juli 2015 hmm als ik da hier zo lees ! beter een nieuw model vespa kopen als je geen sleutelaar bent of geen kennis hebt, kost u enorm veel money my friend . Link naar reactie
nero Geplaatst: 28 juli 2015 Delen Geplaatst: 28 juli 2015 Ge kunt al meer dan de meesten hier met een oldie, volhouden! Groetjes, nero. Link naar reactie
liesenlene Geplaatst: 30 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2015 Merci Nero. Ik doe mijn best. Ik wil geen nieuwe vespa, hou van de looks van de oudjes, daar zit karakter in !!!! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.