Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aankoop Nieuwe Gts 125 Super Sport


jona7876

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik ben van plan om een 125 GTS SUPER sport aan te schaffen. ( zeer binnenkort)

 

Na vanalles gelezen te hebben aangaande slecht rijden bij koude start vroeg ik me af of dit model ( 125 gts super /sport) nog te kampen heeft met deze problemen of misschien wel andere problemen ondetussen ? :unsure:

 

mensen die goede/slechte ervaring hebben met de GTS 125 SUPER anno 2015 mogen natuurlijk reageren ;-)

 

 

 

* Zijn er mensen die ervaring hebben met garage Kris Smeyers uit Schaffen ?

 

 

 

Met vriendelijke groeten

Jona

Link naar reactie

Ik denk dat er veel mensen zijn die ervaring hebben met Smeyers, en ik denk alleen positieve ervaringen.

Vraag eens aan hem over dat probleem dat je hierboven vermeldt, hij zal daar eerlijk op antwoorden, hem kennende.

Zorg dat je wat tijd hebt als je naar Smeyers gaat. :-)

Link naar reactie

Ik ben vorige week vrijdag langs geweest, bij Chris, en mijn eerste impressie  was eerder chaos.

 

Wat uiteraard niet wil zeggen dat hij geen op en top stielman is uiteraard.

 

De  zaak bestaat kennelijk al van 1954 , wat mij de indruk geeft dat hij toch wel verstand van die zaken moet hebben.

 

 

Ik zou hem dan ook graag daar kopen, vandaar dat  ik zoveel mogelijk meningen wil van vespa rijders.

 

 

grts

Link naar reactie

Gebruik de zoekfunctie eens, gewoon Smeyers intikken en je zal al wat wijzer worden.

Die chaos (die 50 scoots die op straat staan)  moet je erbij nemen, dat is gewoon zo daar :-)

Hij is eerlijk en kent zijn stiel, veel meer moet dat niet zijn.

Link naar reactie

Mijn. Kameraad heeft bij smeyers in schaffen , een gts super gekocht zeer tevreden , zijn broer heeft nu ook eentje gekocht maar dan ne px125, mijn Vespa staat er voor herstelling , ben zelf heel tevreden van de service eerlijke man die weet wat hij doet .

Link naar reactie

Ik heb mijne GTS 300ie super daar in 2009 gekocht.

 

Chris is een man van zijn woord, kent zijn stiel en zal je nooit in je zak zitten zoals er van velen andere niet 

kan gezegd worden.

Eerlijkheid duurt het langst.

 

Een goeie raad : Je zal er geen spijt van krijgen als je daar koopt.

 

En zeker niet te lang wachten met kopen , want nu is het nog mooi weer om te genieten

op je vespa.  :)

Link naar reactie

Ik heb een nieuw model Vespa GTS 125 SUPER (mei 2015) en deze heeft geen enkel probleem met starten en meteen vertrekken. 

Ik heb tot nu toe ook nog geen enkel ander probleem ondervonden.

Ik vertrek wel altijd rustig omdat ik hier gelezen heb dat je beter niet vol gas geeft met een koude motor.

 

Groetjes, Gert

Link naar reactie

Hey Jona,

Heb zelf een vespa GTS 125IE gekocht bij Smeyers.

Deze heb sinds juni.

Super tevreden over de service en de vespa zelf start altijd perfect.

Wel laat ik hem altijd een paar minuutjes draaien terwijl ik mijn helm opzet en dergelijke.

dit doe ik ook op gemak brilletje aan helm aan jasje dicht en handschoenen aan zo word de motor ondertussen een beetje opgewarmd  doe ik met me auto"s ook altijd en voor het stoppen na een lange rit doe ik dit ook altijd zet de vespa niet meteen stil efkes laten nabollen .

Link naar reactie

Say whut !?! 2 weken... ? Mijn vorige was de volgende ochtend al geleverd ! Ik heb nu een 1- nummerplaat en naar het schijnt moet ik nu een m - nummerplaat aanschaffen !?

klopt, de "1"s moeten er uit en vervangen worden door een "m". Heb dat bij men vorige moto ook moeten doen. Toen duurde het een goeie week. Hopelijk is het nu weer anders (en rapper).

 

Welk kleur van GTS heb je gekocht? Ik wil er mij binnenkort ook 1 kopen (125 i.e.) maar ktwijfel over de kleur: zwart, blauw of mat grijs.

Link naar reactie

Ik heb de gts super sport gekocht. Daar is maar 1 kleur in. Mat zwart ( of mat grijs , tis hoe je het wel zien) ! Vandaar dat ie ook 100 euro duurder is. Der is ook nog wat extra bestickerig aanwezig. De wit, rood, blauw of zwarte kleur is enkel de gts super zonder de sport zeg maar

Link naar reactie

klopt, de "1"s moeten er uit en vervangen worden door een "m". Heb dat bij men vorige moto ook moeten doen. Toen duurde het een goeie week. Hopelijk is het nu weer anders (en rapper).

 

Welk kleur van GTS heb je gekocht? Ik wil er mij binnenkort ook 1 kopen (125 i.e.) maar ktwijfel over de kleur: zwart, blauw of mat grijs.

mijn nr plaat begint ook met 1 m heb deze sinds verleden jaar , moeten wij deze ook gaan veranderen of wordt dit automatisch gedaan ?

Link naar reactie

mijn nr plaat begint ook met 1 m heb deze sinds verleden jaar , moeten wij deze ook gaan veranderen of wordt dit automatisch gedaan ?

 

Zolang je met de vespa blijft rijden mag je de nummerplaat behouden. Als je de plaat ooit wilt gebruiken voor een andere moto ben je verplicht de oude plaat in te zenden en krijg (betaal) je een nummerplaat met een M...

Link naar reactie

Ik heb de gts super sport gekocht. Daar is maar 1 kleur in. Mat zwart ( of mat grijs , tis hoe je het wel zien) ! Vandaar dat ie ook 100 euro duurder is. Der is ook nog wat extra bestickerig aanwezig. De wit, rood, blauw of zwarte kleur is enkel de gts super zonder de sport zeg maar

Neen, mat zwart zijn ze aan het uitverkopen en mat grijs ( titanium) is de nieuwe kleur.

De mat zwarte die je nog kan kopen zijn met oranje stickers.

De mat grijze met zwarte stickers.

De nummerplaat heb je op een dag of twee.

Link naar reactie

klopt, de "1"s moeten er uit en vervangen worden door een "m". Heb dat bij men vorige moto ook moeten doen. Toen duurde het een goeie week. Hopelijk is het nu weer anders (en rapper).

Welk kleur van GTS heb je gekocht? Ik wil er mij binnenkort ook 1 kopen (125 i.e.) maar ktwijfel over de kleur: zwart, blauw of mat grijs.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...