Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Waarebon Gewonnen Voor Aankoop Vespa


Aanbevolen berichten

Beste,

 

Ik heb meegedaan aan een wedstrijd van europremium (hondevoer). Ik heb daar de vespa waardebon gewonnen van 2999 euro voor de aankoop van een vespa.

Is er iemand die een nieuwe vespa wil kopen. Ik verkoop mijn waardebon voor een bedrag van 2500 euro of lager. De bon ligt bij de vespaverdeler smout. Door zelf wat bij te leggern kan je kiezen voor een ander type.

Zelf heb ik hem niet nodig daarom doe ik een oproep zodat de mensen zelf nog de keuze kunnen maken qua kleur en type.

Indien er iemand intresse heeft spreken we af bij de verdeler zodat je zeker bent dat het niet gaat om een valse bon.

 

Mvg Koen

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Toch straf dat zich zomaar iedereen kan aanmelden en er gewoon de gelegenheid nemen om hun verkoop te kunnen realiseren...

Zou toch een minimum aan posts moeten gedaan hebben om te mogen verkopen hier...

Link naar reactie

Dat minimum aan posts kan ik inkomen...

Maar heb ondertussen kunnen afspreken met de aanbieder van deze bon en we zijn samen tot een fijne overeenkomst kunnen komen en de bon is ondertussen ingeruild voor een nieuwe Vespa.

Link naar reactie

Toch straf dat zich zomaar iedereen kan aanmelden en er gewoon de gelegenheid nemen om hun verkoop te kunnen realiseren...

Zou toch een minimum aan posts moeten gedaan hebben om te mogen verkopen hier...

Waarom? De verkoper is content, de koper is content, wat is dan het probleem?

Link naar reactie

Waarom? De verkoper is content, de koper is content, wat is dan het probleem?

HET PROBLEEM ????

Het is hier een forum op de eerste plaats en geen kapaza-2dehands of marktplaats gedoe !!!

1 enkele post met een verkoop ???

Link naar reactie

Die mens heeft hier met zijn allereerste post iemand een bon voor 3000 euro verkocht aan 2500 euro, en dus iemand even 500 euro kadeau gedaan... Voor mij mag dat hier zo alle dagen gebeuren...

Link naar reactie

Die mens heeft hier met zijn allereerste post iemand een bon voor 3000 euro verkocht aan 2500 euro, en dus iemand even 500 euro kadeau gedaan... Voor mij mag dat hier zo alle dagen gebeuren...

Sinterklaas is dit jaar in Juli gekomen  ipv december  :rolleyes:

Link naar reactie

Die mens heeft hier met zijn allereerste post iemand een bon voor 3000 euro verkocht aan 2500 euro, en dus iemand even 500 euro kadeau gedaan... Voor mij mag dat hier zo alle dagen gebeuren...

De kadeau was zelfs nog groter ;-)

grtzzz

Link naar reactie

Die mens heeft hier met zijn allereerste post iemand een bon voor 3000 euro verkocht aan 2500 euro, en dus iemand even 500 euro kadeau gedaan... Voor mij mag dat hier zo alle dagen gebeuren...

denk da ook , zulke mensen mogen hier meer komen .

Link naar reactie

Dat minimum aan posts kan ik inkomen...

Maar heb ondertussen kunnen afspreken met de aanbieder van deze bon en we zijn samen tot een fijne overeenkomst kunnen komen en de bon is ondertussen ingeruild voor een nieuwe Vespa.

wa hebt ge gekocht ? 

Link naar reactie

... ... met een "250" rondbollen voor de prijs van een "50" ;) ... goedkoper kan niet...veel rijplezier en geluk ermee !

 

             De verkoper van de Vespa- waardebon, heeft er niet slecht aan gedaan om "te gaan vissen in de juiste vijver"...

Link naar reactie

Gts001, het staat toch in de rubriek aangeboden en te koop...

En het ging over een waardebon voor een Vespa en niet over iets anders.

Ik volg je wel dat de persoon hier net nieuw is, maar zoals andere forum gebruikers hier al aangeven, ik heb een mooie cadeau gekregen, en dit primeert voor mij.

Grtzzzz

Link naar reactie

Gts001, het staat toch in de rubriek aangeboden en te koop...

En het ging over een waardebon voor een Vespa en niet over iets anders.

Ik volg je wel dat de persoon hier net nieuw is, maar zoals andere forum gebruikers hier al aangeven, ik heb een mooie cadeau gekregen, en dit primeert voor mij.

Grtzzzz

Ik zou er ook super blij mee zijn geweest,top ! Het is zeker een leuke regeling voor u ;-)

Maar de verkoper heeft helemaal niets met Vespa,en zien we dus ook nooit meer terug,of hij moet weer een bon winnen :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...