Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Gts 300 Martini


Aanbevolen berichten

bij deze is de kogel door de kerk, ik verkoop mijn GTS 300 Super om aan een volgend projectje te beginnen.

 

Hij is van Augustus 2009 met slechts 9200kms

Unieke Martini striping

13 inch velgen
Remus uitlaat
Malossi vering + schijfrem
Xenon lamp
Pinkers met Led dagrijlichten
Neus model 2015
Vespa sport windscherm, getint
Verschillende delen in zwarte poederlak  

 

Voor de liefhebber van het betere maatwerk :-)

Had er graag 4000€ voor gekregen.

 

post-10033-0-32180000-1436192814_thumb.j

post-10033-0-57820000-1436192839_thumb.j

post-10033-0-72580000-1436192854_thumb.j

post-10033-0-41340000-1436192864_thumb.j

post-10033-0-51580000-1436192878_thumb.j

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Zet hem direct ook op tweedehands,

 

prijs is voor al hetgeen er aan verandered is een koopje, je zit minstens 1000 euro onder de waarde ervan.

 

Iemand die een GTS uit de fabriek tweedehands koopt voor 2500 euro, als je dat al vindt, zal minstens nog eens 2500 kwijt zijn om dit te bereiken.

 

Ik hoop terecht dat je iemand vindt ervoor want er zit niet alleen veel goed spul onderhuids nieuw erop, de Martini look is uitzonderlijk goed geslaagd.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Tof dat jullie het wel naar waarde schatten want hij staat nog steeds te koop.

Uiteraard ben je bij een verkoop een stuk waarde van de aanpassingen kwijt. Maar voorbije weekend is er voor de eerste keer (!) iemand komen zien, die dan uiteindelijk maar een goede 300€ meerwaarde zag tov een standaard uitvoering?

Dus ik zoek nog de koper die waardeert wat het geworden is.

En dan kan ik mijn volgende beginnen bouwen, een 30j oude PX :-)

Link naar reactie

Tof dat jullie het wel naar waarde schatten want hij staat nog steeds te koop.

Uiteraard ben je bij een verkoop een stuk waarde van de aanpassingen kwijt. Maar voorbije weekend is er voor de eerste keer (!) iemand komen zien, die dan uiteindelijk maar een goede 300€ meerwaarde zag tov een standaard uitvoering?

Dus ik zoek nog de koper die waardeert wat het geworden is.

En dan kan ik mijn volgende beginnen bouwen, een 30j oude PX :-)

  ik weet niet of ge weet wat een spiksplinternieuwe 250 gts kost .momenteel goedkoper dan een 2 de hands vespa .

Link naar reactie

Voor de opties die jij hebt moet je net een liefhebber vinden die er zijn geld aan wil spenderen.

Alles terug origineel zetten en de extra's apart verkopen is volgens mij een manier om er zoveel mogelijk centen van te recupereren.

Enfin ...ieder zijn meug he ik geef maar een tip .

Link naar reactie

Voor de opties die jij hebt moet je net een liefhebber vinden die er zijn geld aan wil spenderen.Alles terug origineel zetten en de extra's apart verkopen is volgens mij een manier om er zoveel mogelijk centen van te recupereren.Enfin ...ieder zijn meug he ik geef maar een tip .

Hebben ze bij mij ook voorgesteld. Maar dan heb je toch redelijk wat werk en misschien zijn originele stukken al,verkocht.

Maar vroeg of laat bied er zich toch iemand aan hoor die min of meer de prijs wil geven die je in gedachten hebt.

Als hij niet wegmoet even geduld zou ik zeggen...

Link naar reactie

Hebben ze bij mij ook voorgesteld. Maar dan heb je toch redelijk wat werk en misschien zijn originele stukken al,verkocht.

Maar vroeg of laat bied er zich toch iemand aan hoor die min of meer de prijs wil geven die je in gedachten hebt.

Als hij niet wegmoet even geduld zou ik zeggen...

Klopt Tyro13

Mits wat geduld zul je zeker wel een koper tegenkomen. Originele stukken reeds verkocht ...jammer .Ik heb alles hier nog liggen mocht ik mijn

Vespa ooit verkopen dan zet ik hem terug standaard en de opties verkoop ik apart of ik hou ze voor op de nieuwe Vespa.Wat het werkt betreft ...veel

kan jezelf doen ...mits wat handigheid uiteraard.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...