Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ideën/tips/foto's Lml 200 Verbouwen


GTS001

Aanbevolen berichten

Na het ellendig mis lopen van de gelimiteerde PX200,ben ik op zoek gegaan naar een degelijk alternatief...

En na wat zoekwerk uit gekomen op een LML Star 200 4-takt met amper 300 km

 

Het is de bedoeling om er iets speciaals van te maken,en dus vraag ik hier even de hulp van iedereen die zich geroepen voelt om zijn/haar idee te delen met mij.

 

Ik zou m helemaal een andere kleur willen geven,met airbrush of andere special painting.

 

Ik zou ook zeker een andere uitlaat willen en de spiegels ook weg en eventueel eentje op het beenschild zetten.

 

Dan moet er ook een sportzadel op ( a natuurlijk)

 

En dan is het ook de bedoeling om de kilometerteller open te halen en daar ook aan te werken zodat ook daar LML verdwenen zal zijn ;-)

 

Dus kom maar op met die voorstellen/foto's/enz...

 

Bedankt !

 

Grts

Link naar reactie

Als je 'm echt wil omzetten naar een px zou ik toch een 2 takt nemen...

Tja,zijn er niet meer veel te vinden in 200... en de nieuwe maken ze ook in 4-takt...

Vandaar de keuze..

Link naar reactie

voor 4-takt zijn er niet zoveel mogelijkheden qua uitlaat.

wat de rest betreft, kijk eens op www.sipscootershop.com

alles wat op px past, past ook op uw lml (zadel, stuur, achterlicht, treeplanken,... ...)

letterlijk honderden gingen u al voor dus even googelen op vespa px race of sport of zoiets gaat u wel wat voorbeelden opleveren

Link naar reactie

Is het dan toch misschien beter om een eventueel PX125 of Star125 2-takt te kopen en er een pinasco cylinder op te leggen met alles wat daarbij hoort?

 

Graag uw mening/ervaring

 

Grts

Link naar reactie

Ik heb hoer nog een potteke fire-red metalflake staan,dat gemengd in een rode of zwarte lak...qua special paint kan dat al tellen...

En de scooter zelf ? Rijd toch met wat jij het liefst wil rijden,je moet niet naar anderen kijken.

Link naar reactie

Ik heb hoer nog een potteke fire-red metalflake staan,dat gemengd in een rode of zwarte lak...qua special paint kan dat al tellen...

En de scooter zelf ? Rijd toch met wat jij het liefst wil rijden,je moet niet naar anderen kijken.

 

 

Heb jij een hoer staan  :P

Link naar reactie

Raar sfeertje met die Curt

 

Grapje hé,staat een verkeerd geschreven woord (hoer ipv hier) en dan kan ik het niet laten liggen ;-)

 

grts

Link naar reactie

Haha...ja,wat te rap geweest..dan kruipt er al is een foutje in...

Link naar reactie

een 125 of 150 met sip dr road pakketje op rijdt zeker niet slecht. Ruim zo pittig dan een standaard. qua betrouwbaarheid moet ik geen tekening maken zeker...

Er wordt nochtans beweerd dat een goed afgesteld kitje en normaal rijgedrag een hele poos rijplezier kan inhouden.

grtzzz

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

voor 4-takt zijn er niet zoveel mogelijkheden qua uitlaat.

wat de rest betreft, kijk eens op www.sipscootershop.com

alles wat op px past, past ook op uw lml (zadel, stuur, achterlicht, treeplanken,... )

letterlijk honderden gingen u al voor dus even googelen op vespa px race of sport of zoiets gaat u wel wat voorbeelden opleveren

heb me deze week laten vertellen dat dit maar deels waar is, het zadel van een 2takt zou niet passen op een 4takt lml,

de benzinetank van de 4takt lml komt iets hoger waardoor dit niet zou lukken. Weet iemand of dit effectief klopt? want ikzelf wilde een 2de hands zadel van een px op mijn lml 200 zetten...wat dus waarschijnlijk niet doorgaat

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...