Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Terug :-)


GTS001

Aanbevolen berichten

Monsieur,

 

J’ai un acheteur à 3900 euros.

 

Si demain soir 19h il n’est pas pas venu l’emporter, je vous téléphone.

 

Bien à vous.

 

JPV

 

 

Zo onnozel doen... .. manmanman

Link naar reactie

Verlof geregeld,vervoer geregeld,hulp geregeld,zelfs de verzekering was al op de hoogte...

 

Zo zie je maar weer dat een waal zich niet aan de afspraken kan houden...

Link naar reactie

Ik hoop dat ie je belt en dat jij er dan zeker niet meer op af gaat! Zo openlijk zeggen dat jij zijn alternatiefje bent voor als,het mis gaat, hoho, zouden ze bij mij niet moeten doen zulle!

M hoeft voor mijn part niet meer te bellen,hier hou ik dus ook helemaal niet van !!!!

Als ik een afspraak maak met iemand,dan kom ik die ook na,ook al kreeg ik van iemand anders 5000 euro meer...

Ik zal waarschijnlijk te goed zijn voor deze wereld...

 

Langs de andere kant hoop ik niet dat die PX hier gaat verschijnen,want dan ist ook ambras  :angry:

Link naar reactie

Meer zelfs, ik zou 4000 euro bieden en hem laten stikken, dan is ie dat 3900 bod ook kwijt! Neh!

haha,ga ik even doen ;-)

Link naar reactie

Mijn ervaring is dat als je iets wil kopen, je direct in de auto springt en er achteraan rijdt met cash geld en alles direct regelt. 

Die man heeft een beter bod gekregen en die andere koper zal zeggen : ik kom direct af, betaal cash en ter plaatse geen discussie over de prijs. 

 

maar mijne stijl is het niet.

 

Het zijn overigens flinke prijzen :-) 

Link naar reactie

Mijn ervaring is dat als je iets wil kopen, je direct in de auto springt en er achteraan rijdt met cash geld en alles direct regelt. 

Die man heeft een beter bod gekregen en die andere koper zal zeggen : ik kom direct af, betaal cash en ter plaatse geen discussie over de prijs. 

 

maar mijne stijl is het niet.

 

Het zijn overigens flinke prijzen :-) 

 

Als hijzelf het voorstel doet om m te reserveren voor mij tot Zondag aan die prijs... dan mag gebeuren wat wil maar afspraak is afspraak...

En je moet natuurlijk ook de tijd en de bestelwagen regelen om tot daar te gaan,was 175 km rijden...

Zo zie je maar,in wallonië is eigen volk eerst nog aan de macht...

Link naar reactie

Vandaag dan toch ook goed nieuws,ik heb zojuist mijn nieuwe 300SS opgehaald ;-)

Ritje gedaan van 45 km,en rijd echt zalig ;-)  :wub:

Link naar reactie

Als hijzelf het voorstel doet om m te reserveren voor mij tot Zondag aan die prijs... dan mag gebeuren wat wil maar afspraak is afspraak...

En je moet natuurlijk ook de tijd en de bestelwagen regelen om tot daar te gaan,was 175 km rijden...

Zo zie je maar,in wallonië is eigen volk eerst nog aan de macht...

Uw redenering klopt tot die zever over Wallonie... ZEVER!

Ben blij voor u met den andere scooter, enjoy!

Link naar reactie

Uw redenering klopt tot die zever over Wallonie... ZEVER!

Ben blij voor u met den andere scooter, enjoy!

Hoi,

 

Wat bedoel je juist ?

Ik heb vandaag nog gewerkt bij iemand die quadverhuur doet en regelmatig in het waalse landsdeel moet gaan rijden met groepen,hij bevestigd het toch dat het wel degelijk andere mansen zijn...

Overal lopen er slechte tussen en gelukkig maakt dat een klein % uit van de bevolking,maar je moet ze maar treffen ;-)

Ik heb het misschien een beetje veralgemeend,mijn excuses daarvoor,maar je moet het meer meemeken ;-)

 

grts

Link naar reactie

Als het is in Bilzen waar ik denk zou ik toch opletten bij eventuele stukken... Hun diensten zullen top zijn, kennis daarentegen twijfel ik over...

die in bilzen is da ne oficiele vespa dealer? of is da grijze import ? zie op de forum er zijn mensen met nieuw vespa die via de niet oficiele vespa dealer een vespa hebben gekocht en langer dan 6 maanden aan het taffelen en nog altijd niet gemaakt.meestal ids goedkoop achteraf duurkoop.

Link naar reactie

Allemaal officieel hoor,VAB bijstand is ook al in orde :-)

Voor fabrieksgarantie kan je overal gaan aankloppen,ze zullen u moeten helpen al begrijp ik ook wel dat het wat moeilijker ligt als je dan wél naar die dealer gaat...

Hopelijk hebben we de garantie niet nodig en is dit paniek om niks...

Ik denk ook wel dat als je de Vespa's goed behandelt en goed onderhoud,dan krijg je er wss weinig of geen problemen mee...

Ik heb al PX 125  PX 200 en GTS 300 gehad en eerlijk gezegd nooit 1 probleem voor gehad ;-)

Link naar reactie

Denk dat je die schade of problemen met eender welke Vespa aan de hand kunt krijgen,je moet maar juist het ongeluk hebben...

Spijtig verhaal wel..

Link naar reactie

Dezelfde heb ik vandaag besteld,ook 3x white wall,zonder rekjes en zonder spiegels,komt klein zijspiegeltje of bar-end. Chrome wielranden en ook op de plaats van de spiegel zal ook wel de ram mount passen voor de nav ;-)

er was nog 1 witte beschikbaar :-) hopelijk ook snel klaar om te leveren  :wub:

post-15746-0-02140000-1435307965_thumb.j

Link naar reactie

Dezelfde heb ik vandaag besteld,ook 3x white wall,zonder rekjes en zonder spiegels,komt klein zijspiegeltje of bar-end. Chrome wielranden en ook op de plaats van de spiegel zal ook wel de ram mount passen voor de nav ;-)

er was nog 1 witte beschikbaar :-) hopelijk ook snel klaar om te leveren  :wub:

 

de sticker ga ik ook nog achterwege laten ;-)  misschien wel nog een zijpikkel en fume pinkers v+a

Dan wat inrijden en na een tijdje Sito+ erop :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...