Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Terug :-)


GTS001

Aanbevolen berichten

Na jaren uit de Vespa's geweest te zijn en een aantal jaren harley's gereden te hebben,nu terug de vespa op :-)

Ik heb een GTS 300 SS besteld in mat grijze kleur.

Opties, Akrapovic,bar-end spiegels en white-wall bandjes.

Tomtom 400 is ook al aangekomen en voor de montage ga ik elders een post doen...

De Vespa zou deze week binnen komen bij de dealer,dus nog even wachten.

 

Grts

Link naar reactie

Van waar ben je Curt en waar heb je hem gekocht ,

Ik woon in Bree,en in Bilzen gekocht ;-)

Link naar reactie

Bree dat is toch al een eindje van Bilzen!

Ik heb mijn GTS 125 ie super onlangs geleden in Genk gekocht en toch een 4 tal weken moeten wachten (2 weken was voorziene wachttijd).

Ik hoop dat je hem vlug hebt en wens je alvast veel plezier.

 

Groetjes,

 

Gert

Link naar reactie

Bree dat is toch al een eindje van Bilzen!

Ik heb mijn GTS 125 ie super onlangs geleden in Genk gekocht en toch een 4 tal weken moeten wachten (2 weken was voorziene wachttijd).

Ik hoop dat je hem vlug hebt en wens je alvast veel plezier.

 

Groetjes,

 

Gert

Uiteindelijk was m in Bilzen toch een dikke 250 euro goedkoper in totaal en daar kan je wel eens voor rijden,dan heb je ook alweer een mooi ritje ;-)

Link naar reactie

Als het is in Bilzen waar ik denk zou ik toch opletten bij eventuele stukken... Hun diensten zullen top zijn, kennis daarentegen twijfel ik oveD

De garantie is overal geldig,en je hoeft niet  daar te gaan waar je m gekocht hebt ;-)

Ik had m ook liever dicht bij huis gekocht,maar als je dan naar de prijzen gaat kijken,kan je toch aardig wat voordeel doen...

 

Grts

Link naar reactie

wat heb je ervoor betaald? "limited" edition...

 

Hoi,meer dan ik eigenlijk wilde maar ik wou een 200 en de genummerde zijn dan weer een extratje ;-)

Het bedrag dat ik ervoor geef ga ik voor mezelf houden ;-)

Link naar reactie

Succes en veilige kilometers met beide wespen :-)

waarom is de px200 nog opnieuw aangeboden?

http://www.kapaza.be/nl/li?w=3&q=vespa+px

grtzzz

Hij begreep het niet zo goed en ik kon het niet zo goed uitleggen in het Frans ;-) maar is gereserveerd en wordt  opgehaald...

Is wel een persoon die zeker wil zijn,is een jurist :-)

Link naar reactie

Menner,

Ik zal miyn PX reserveren voor een bedrag van 3800 euros tot deze zondag 21 juni.
Téléphonne me om te bevestigen .

Vele groeten

JPV=

 

Jean-Pol VERMEULEN
rue Vandervelde, 15
6534 GOZEE
 
Juriste
 
 
Alles was in kannen en kruiken,morgen gingen we deze PX ophalen,tot ik zojuist bericht kreeg dat er morgen iemand ging kijken die m ook wilde kopen... .. :-( wat zijn dit voor afspraken !!!!!
Dat noemt zich dan Juriste ?????
 
Kl°°tzak ja !!!!
Link naar reactie

Jean-Pol mijn hol... die vent zou bij mij den boom inkunnen, kan wss nog een euro meerkrijgen en jij kan fluiten

ikzelf zou hem al niemeer willen, en hopelijk blijft hij ermee zitten. geef die eens een negatieve beurt op Kapaza aub.

grtzzz

ps, voor het geld dat jij wil spenderen moet je zeker iets anders kunnen vinden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...