Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Verhoging Voetsteun Kinderen


Aanbevolen berichten

Zelf heb ik ze ook, al ga ik het niet uittesten.  :rolleyes:

 

Volgens Google zouden ze alleszins toch hun nut bewijzen: link, al wordt daarbij wel duidelijk opgemerkt dat enkel de Vespa (OEM) valbaren effectief zijn, andere merken zouden enkel 'cosmetisch' zijn.

Link naar reactie

De voetsteuntjes op de val baren is zeker geen verkeerd idee ..waar ik me zorgen zou over maken is het schuren van de schoenen langst de billen van de wesp ter hoogte van de voetsteunen. Ik zou er wat transparantie folie plakken om (lak) schade te voorkomen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Heb een mailtje gestuurd; dit is het antwoordt:

 

Beste,

Deze maken wij niet meer, omdat die niet gekeurd zijn en de voet of been kunnen beschadigen bij het vallen.
Het is een meer voorkomende vraag maar we kunnen daar momenteel geen antwoord op geven.

 

groeten Bob Peeters

 

Jammer, maar ik kan er inkomen als er iets gebeurt en de verzekering pakt dit aan, niet leuk voor de handelaar al vond ik ze wel goed gemaakt.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

misschien zelf maken in alu traanplaat of laten maken in technische school ? ziet er ni zo ingewikkeld uit  mijn insziens

misschien aan iemand vragen of ge ze eens moogt komen opmeten?   tekeningske van maken?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...