Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gps Vraagje


Elwee

Aanbevolen berichten

Hallo, ik las eerder dat je ook met een Garmin Touring leuk kan navigeren. Zo gezegd zo gedaan: ik hen er eentje gekocht maar helaas hij navigeert telkens over fietspaadjes, waar ik met mijn 300 niet op mag. Help? Een Cyclo 350 doet dat beter, van Mio.. Iemand advies: hoe kan ik met deze Garmin Touring toch aan de slag? Op verkoop ik hem snel terug?  dank!

 

Link naar reactie

Er zullen wellicht wel wat tricks (kaartografie) zijn die je Garmin anders kunnen laten werken... kijk ook is bij instelling staat de gps ingesteld om te gebruiien als Auto fiets motor voetganger vrachtwagen/bus enz . Motor aanvinken indien deze optie aanwezig is op het toestel. Let op sommige toestellen zijn standaard alleen maar uitgerust met fietskaarten! Best even is goed bekijken welke mogelijkheden het toestel heeft  indien deze toch beperkt blijken te zijn zou ik  zeggen terug verkopen en schaf je de Tomtom rider 400 aan ...ik gebruik deze nu een 2 tal weken en ben zeer aangenaam verrast .

Succes met je keuze !!

Link naar reactie

Garmin Touring is een fietsgps. Ik vrees dat je modus fiets naar auto of motor niet kunt veranderen. Een tijd geleden heb ik ook heel wat kleine garmin gps'jes vergeleken en ben gestrand op een wandelgps (e-trex) waar je wel kunt kiezen tussen verschillende modi (als je de juiste kaarten hebt natuurlijk).

Link naar reactie

Beste vespisten,

Een vriend van mij zijn vrouw zou voor haar man een gps willen kopen voor zijn verjaardag ,hij heeft een gts 300,wat zouden jullie aanraden van gps een Garmin of een TomTom ?

Link naar reactie

Beste vespisten,

Een vriend van mij zijn vrouw zou voor haar man een gps willen kopen voor zijn verjaardag ,hij heeft een gts 300,wat zouden jullie aanraden van gps een Garmin of een TomTom ?

 Tomtom 400 of de nu afgeprijsde Tomtom rider 5 !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...