Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Px - Waar Kopen?


leentjeloveslight

Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

Ik me me onlangs voorgesteld, en ben er uit dat ik voor een nieuwe Vespa wil gaan, wss de PX, ga ik definitief beslissen na een proefrit. 

 

Ik zoek dus een goede eerlijke dealer met een goede dienst na verkoop. 

Via de site van Vespa kom je op een lijst terecht, maar zijn dat de enige officiële dealers? Zijn er maar een 6tal in Vlaams Brabant. 

Iemand al bij Corbeels (Vespa Leuven) gekocht? 

 

Die is weg uit de Leuvense Vaartkom, maar kan zijn nieuwe zaak niet vinden. Op de Aarschotsesteenweg is niets te vinden...

 

Thanks! 

Link naar reactie

Ik ben zeer tevreden van garage Dhondt in Oud Heverlee (Chris Dhondt)

Ook officieel piaggio/Vespa dealer.

Ga daar al jaren voor onderhoud en heb mp3 daar ook gekocht.

En als je wil testen met moderne Vespa's kan ik Vespa4rent in Rotselaar aanraden. Je kunt daar ook voor 2u huren. Niet zeker of hij ook px heeft. Hij verkoopt ook Vespa's.

Link naar reactie

Ik ben zeer tevreden van garage Dhondt in Oud Heverlee (Chris Dhondt)

Ook officieel piaggio/Vespa dealer en hij rijdt er zelf ook mee.

Ga daar al jaren voor onderhoud (voorheen met bij Corbeels gekochte GTS) en heb mp3 daar dan ook gekocht.

En als je wil testen met moderne Vespa's kan ik Vespa4rent in Rotselaar aanraden. Je kunt daar ook voor 2u huren. Niet zeker of hij ook px heeft. Hij verkoopt ook Vespa's.

Link naar reactie

Ik ben zeer tevreden van garage Dhondt in Oud Heverlee (Chris Dhondt)

Ook officieel piaggio/Vespa dealer.

Ga daar al jaren voor onderhoud en heb mp3 daar ook gekocht.

En als je wil testen met moderne Vespa's kan ik Vespa4rent in Rotselaar aanraden. Je kunt daar ook voor 2u huren. Niet zeker of hij ook px heeft. Hij verkoopt ook Vespa's.

Ok Thanks. Ik ga was idd ook van plan in Oud Heverlee te gaan kijken, of bij de dealer in Tervuren? Daar iemand ervaring mee?

Link naar reactie

In Diest heb je ook een officiële dealer "Chris Smeyers", zeer tevreden van!

Het is er altijd heel druk, maar hij zal je altijd verder helpen zo goed hij kan.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...