Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gps Welke Kiezen?


Julo

Aanbevolen berichten

Hey! Ik heb net een nieuwe GTS 300 gekocht en wil hier een gps op plaatsen. Alleen twijfel ik nog wat voor één. De tomtom rider vind ik wel leuk lijken maar is dit een goed toestel voor op een Vespa? Velen raden de garmin zumo 660 aan maar die is echt wel duur...

Link naar reactie

Tomtom rider 400 , echt prachtig hoe die kronkelroutes maakt

+1

ik heb 4 Garmins "versleten" ze liggen in de schuif ...ik denk dat ze er nooit nog uit zullen komen !

Ik heb ondertussen de rider 5 een jaartje in gebruik ...niks dan lof over het toestel maar ook de gebruiksvriendelijkheid is top .

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Is er inmiddels al een keuze gemaakt? Ik ben zelf heel erg te spreken over de Garmins. Heb de 550 gehad (maar door een fout gesloopt) en heb nu de zumo 350. Echt een topding. Maar het is net wat je wil. De 350 is vervangen door de 340 en de 390 omdat deze niet meer gemaakt wordt. Een heel stuk goedkoper dan de 660 en een stuk compacter. Ik hoef op de motor (en straks als mijn p200e klaar is ook hier op) geen megascherm voor min neus te hebben. Je moet je bij garmin alleen even verdiepen in de routesoftware die er bij zit, maar heb je die eenmaal door dan is het een genot! 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...