Ga naar inhoud
Vespaforum.be

250 Gts 2015


Beverzakkie

Aanbevolen berichten

Rikske

Sinds April al 9200km op de teller, maar morgen moet ik dringend naar de dealer!

Mijn wesp verbruikt olie, heb na de 5000km beurt al moeten bijvullen en vanmorgen ging tijdens het rijden tweemaal het lampje van de olie aan! Dealer heeft het hoge olieverbruik al doorgegeven na de 5K beurt.

Ben benieuwd wat er morgen uit de bus komt .

Wordt vervolgd. Maar voor de rest een droom Vespa :)

Link naar reactie

Bedankt voor je reactie Beverzakkie,

Hopelijk komt er een goede oplossing uit de bus voor je olieverbruik.

Hou me maar op de hoogte,voor de rest heb je precies al goed getoerd op je 250,ik ga vandaag al is kijken bij de dealer.

Twijfel tussen een 250 en 300,wel serieus prijsverschil!

Link naar reactie

Rikske,

Het verschil in rijden tussen de 250 en 300 merk je nauwelijks, zoals je leest toer ik inderdaad veel , een vriend van mij heeft een 300.

We hebben al eens gewisseld . Een 300 trekt iets beter op tot een 70 a 80 km per uur maar dan komt de 250 terug.Scheelt hem maar 1 pk . Ik zou voor de 250 gaan, zou mijn vriend ook doen nu , maar toen hij Zijne kocht was er nog 250.

Grtz,

Beverzakkie

Link naar reactie

Rikske,

Het verschil in rijden tussen de 250 en 300 merk je nauwelijks, zoals je leest toer ik inderdaad veel , een vriend van mij heeft een 300.

We hebben al eens gewisseld . Een 300 trekt iets beter op tot een 70 a 80 km per uur maar dan komt de 250 terug.Scheelt hem maar 1 pk . Ik zou voor de 250 gaan, zou mijn vriend ook doen nu , maar toen hij Zijne kocht was er nog 250.

Grtz,

Beverzakkie

Jammer dat de 250 geen abs heeft wel..

Link naar reactie

Ik zou ook voor de 250 gaan, scheelt een beke in jaarlijkse kosten, ook niet veel hoor, maar op de 300 betaall je een beke taks, op de 250 niet.

 

 

Ik heb eerst naar een honda nc700s gekeken, omdat dat een automaat is, maar das puurplastiek en zit gewoonweg niet fijn-voor mij- ik weet niet meer hoe ik op die W800 uitkwam, maar zit veel beter-voor mij- en is ongelooflijk mooi, het oog moet ook wat hebben, voor mijn dagelijks gebruik, ideaal qua opzet, ik toer dus nooit.

 

Andere opties; triumph Bonneville; te zwaar, of moto guzzi V7; te duur.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Prima keuze, ABS op een Vespa lijkt me ook een beetje overroepen, de gemiddelde toersnelhied voor een Vespa lijkt mij 70 km /uur te zijn, of toch daarrond.

 

Op die snelheid kan je het verkeer nog altijd goed inschatten. 

 

ABS is maar een noodmiddel, helpt als het wegdek nat is of besneeud, situaties die een gemiddelde Vesparijder zowiezo al mijdt.

 

Behalve deze pipo die eergisteren eigenlijk een duikpak nodig had ipv regenkleding...40 minuten in de gutsende regen

Link naar reactie

dat bedoel ik, een Vespa moet te duur zijn!!! Straks kost hij evenveel als een chinese kopie.

 

Stel je voor dat hij zo goedkoop wordt, dat we al de gebreken als normaal gaan beschouwen, want goedkoop = rommel.

 

Neen, ne Vespa moet duur zijn, dit forum zou uitsterven...

 

bon, zegt dat ze daarmee stoppen, 4000 euro

Link naar reactie

dat bedoel ik, een Vespa moet te duur zijn!!! Straks kost hij evenveel als een chinese kopie.

 

Stel je voor dat hij zo goedkoop wordt, dat we al de gebreken als normaal gaan beschouwen, want goedkoop = rommel.

 

Neen, ne Vespa moet duur zijn, dit forum zou uitsterven...

 

bon, zegt dat ze daarmee stoppen, 4000 euro

euhm ... dit forum bestond al voor de komst van al het gts geweld hoor

Link naar reactie

van toen de PX ook nog eens werd uitgevonden (again) :)

Link naar reactie

hoe goedkoper ne nieuwe vespa word , hoe goedkoper een 2de hands dan ook word ! wat in sommige zijn nadeel is dan .

 

wat betreft dat van de chinese kopie . . . .  bijna alle onderdelen komen van china , enkel de naam en de banden zijn europees , dus geen schrik je zult blijven rondrijden met een chinese scoot ook al heet hij of zij vespa .

 

tegenwoordig komt 90% van alle merken zijn onderdelen uit het bekende kung-fu land :) daar hoef je u geen zorgen over te maken het is niet alleen bij vespa dat ze het doen .

Link naar reactie

Ge moet eens aan een serieuze dealer (die ook symtoestanden verkoopt) vragen wat hij er van vindt.

 

Goedkoop, duurkooop... Wisselstukken zijn na een tijdje vaak niet meer te vinden of heel moeilijk te bestellen. De sleutelkwaliteit is vaak onder 0, eenmaal een (parker) vijs gelost draait die gewoon door bij het hermonteren. En dan zwijgen we nog over de kwaliteit van de bedrading... 

 

Groetjes, nero. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...