Ga naar inhoud
Vespaforum.be

250 Gts 2015


Beverzakkie

Aanbevolen berichten

Thx, hoor net dat de levering al minstens een week is opgeschoven . Ze kunnen blijkbaar niet volgen

 

Made in Italy, die dag in de Vespafabriek in Pontedera : " Buongiorno Francesco, oggi c'è il sole, smettiamo di lavorare, e prendiamo un vino."

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Hoppa, slimme move van Piaggio Benelux. De Vespa 250 GTS is meteen de bestverkopende Vespa deze maand, derde bestverkopende tweewieler op de markt...

 

Voor de twijfelaars kan ik het alleen maar herhalen: doe uw voordeel zolang het duurt, want volgend jaar gaan de prijzen ongetwijfeld weer een stukje hoger liggen.

Link naar reactie

De 300 is wel maar 275cc hé, marketing noemen ze dat... :D

 

Groetjes, nero.

Juist!

Blijft toch een mobilette met geel plakkaatje erbij hé ;-)

ABS en de hele meuk... Jah, ik rij 30 moto zonder al die technische wonderen en ik leef nog (zal maar niet te luid roepen zeker? Lol)

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Heb er ook een van zaterdag, misschien nog wat vroeg om te oordelen, maar tot nu toe mag ik zeggen dat die wreed goed rijdt.

Eigenlijk te goed voor een Vespa :-)

En voor de prijs moet je het ook niet laten, da spel is goedkoper dan een 125cc

Grtzzz

Link naar reactie

Was sinds 9 febr 2015 te lezen op http://rooseparck.be/vespa-gts-250-i-e/

 

VESPA GTS 250 I.E. (2015)

 

SUPER PROMOTIE !!!

ONGELOOFLIJK !   CONSUMENTENPRIJS INCL. BTW  4.095,00 €

Nieuw met de prijs van een tweedehands. Volledig hetzelfde uiterlijk als de GTS 300 I.E. die een facelift kreeg in 2014 met o.a. een nieuwe neus, grotere kofferruimte, led pinkers, en een nog betere wegligging met de vernieuwde voorvering.

 

De Vespa GTS 250 wordt opnieuw tijdelijk en beperkt geproduceerd voor België met de eerste leveringen eind maart.

 

De beschikbare kleuren : Grigio Dolomiti – Blue Midnight – Nero Vulcano.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...