Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Akra Uitlaat


ice man

Aanbevolen berichten

precies dat de gts met akra uitlaat slechter optrekt wel vette geluid . . .

moet je iets van de orginele uitlaat op de akrapovic monteren merk dat bij de orginele

bij het begin de mond er in ronde buis eringeschoven zit!

kan je da uithalen of beter gezegd moet je da uithalen en overzetten op de akrapovic uitlaat?

of gewoon de akra uitlaat zoals ik dat gedaan heb eringeschoven en vastgezet en een beetje kopervet op de schroefdraad.

heb precies de neiging om terug de orginele te monteren want op de top sheelt da ook al 10 km/h precies.

Link naar reactie

@ice man

Ik heb me eens laten vertellen dat je bij de montage van een andere uitlaat ook de ecu even zonder stroom moet zetten. 10 min batterij afkoppelen. Als je die dan terug aankoppelt na de reset zou  die de nieuwe waarden registreren (in en uitlaat en weet ik veel wat nog allemaal). Wat er van aan is weet ik niet maar mijn broer (gts 300) en ik (gts125) hebben dit zo gedaan toen we een andere uitlaat monteerden en hebben geen vermogensverlies, ook wel niet echt veel vermogenswinst  :) vooral sound.

Link naar reactie

Hallo,

 

Dan ben je niet echt tevreden? Waarom nu al in de verkoop?

 

Groeten, Bots.

zoveel verschil is nu ook niet , optrekken gaat al beter op de top toen strak getest een om exact te zijn 6 km/h, als da beetje bergaf is haal ik de 110 met gemak .

125 is te licht verlang naar meer power , ben nog aant twijfelen we zien nog wel .

wil gewoon nie aan da rijbewijs beginnen  . . . ken mijn eigen eerst 300 cc dan 750 cc dan 1400cc .

Link naar reactie

Hallo ice man,

 

Ik bedoelde waarom verkoop je nu al de Akra? Niet tevreden van?

 

Groeten, Bots.

probleem is ik snak naar meer power en veel verschil is er nie met de akra , wel lekkere sound .

als ik mijn rijbewijs zou halen denk dat ik zelfs met een 300 gts niet tevreden ga zijn .

 

heb de akra nog niet te koop gezet , als ik hem echt wou verkopen stond em op de forum en en andere site's zeker te koop  maar als iemand er 450 voor wil betalen wil ek er wel over nadenken .

Link naar reactie

er is niks verkeerd aan,ik droom van een harley zoals sommige van een bmw dromen :) sommige dingen in het leven houden da tegen . . . 

 

if you know what i mean .

Klinkt als midlife :-) Ik heb zelf omgekeerd gewerkt, eerst alle zware moto's gehad, ook Harley's, en nu naar Vespa. Die zware dingen hoeven niet meer. Ik denk dat je snel terug naar een Vespa zal willen. Het is het beste van alle 2 wielers imo. Maar je moet vooral doen waar je van droomt.

Link naar reactie

akra maakt niet zo veel kabaal maakt een lekkere sound. als je cruist tegen 90 hoor je die niet , alleen als je optrekt en half gas geeft maakt em een lekkere bassige sound ben zeer content van de gelluid alleen de mis de power een beetje eigenlijk heb ik eens een gepeperde 300gts gereden en sindsdien geniet ik minder van mijne gts:) 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...