Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Stop In Voorvork Lambretta


ticce

Aanbevolen berichten

Iemand een tip om die eruit te krijgen? Zit er na die stop nog iets in de vork want ik heb schrik om dingen kapot te doen. De rest is er goed uit gekomen, hopelijk krijg ik de nieuwe stukken er even gemakkelijk terug in. Groeten, ticce

Link naar reactie

Mijn s1 en s2 waren dat idd metalen.

Ik heb ze eruit gekregen met een hele lange haak. Waar ik werk hebben we oude plakkaten die met metalen lange haken ophingen en daarmee lukte dat. Was idd niet simpel. Met een gewone ijzerdraad gaat da niet lukken.

Link naar reactie

OK gewoon wat sukkelen dan. Maar als ze er ooit uit geraken, is dan de vork leeg? En lege buis om het cru te zeggen

Nee, er zit sowieso nog twee 'potjes"' in gelast waar die 'stops' tegenzaten. Aan de buitenkant van de buis zie je de laspunten. Deze mogen er niet uit!

Link naar reactie

het enige wat er in die fourchebenen zit is uwe veerstang, veer, en die tophats. als dat er allemaal uit is moeten ze leeg zijn

Link naar reactie

OK merci dan ben ik gerust. Meten is weten zeker... Die stalen top hats zijn nog ok. Kan ik beter die er terug insteken of de nieuwe van nylon? Omdat ik wat bezorgd ben dat die van nylon de kracht van de veren aankunnen... Er zaten tenslotte stalen in.

Link naar reactie

die stalen zullen langer meegaan dan die plastieken, ik heb zelf ook de oude terug gestoken enkele jaren geleden

Link naar reactie

Heb ook gewoon de oude metalen terug gestoken. Deze waren ook nog perfect.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...