Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Scooterspecial M&t


Arno Jaspers

Aanbevolen berichten

Gekocht, gelezen en goedgekeurd, behalve... ..het voorwoord (en nu gaan we even muggenziften)!?

"Scooters krijgen vaak de rol van werkpaard toebedeeld, zonder dat daar een greintje passie bij komt kijken"

Klaarblijkelijk geschreven door een motorrijder die naar scooters kijkt maar nooit met liefde zelf een oldie heeft gerestaureerd...

Op reis gaan kan blijkbaar ook alleen maar met een cvt-versnellingsbak en veel bergruimte onder het zadel, wat natuurlijk heel gemakkelijk is maar toch net iets minder spannend als op een oldie.

"We garanderen dat je je motor er niet voor zal inruilen"

Ik heb dit letterlijk wel gedaan, na 20 jaar met verschillende motoren gereden te hebben op de weg, op circuit, op reis, in clubverband was ik toe aan iets nieuws. Het is niet altijd zo dat men overstapt van een scooter op een motorfiets, het kan ook andersom...

Maar voor de rest vond ik het wel een interessante scooterspecial met een goede mix van old and new!

Hopelijk in de toekomst meer van dat en liefst van al een losstaand maandblad! Je kan dan misschien ook een pagina of 2 besteden aan inzendingen door lezers (bv reisverhalen, restauratie projecten, clubs en meetings).

Mvg, Johan.

Link naar reactie

Gekocht, gelezen en goedgekeurd, behalve...het voorwoord (en nu gaan we even muggenziften)!?

"Scooters krijgen vaak de rol van werkpaard toebedeeld, zonder dat daar een greintje passie bij komt kijken"

Klaarblijkelijk geschreven door een motorrijder die naar scooters kijkt maar nooit met liefde zelf een oldie heeft gerestaureerd...

Op reis gaan kan blijkbaar ook alleen maar met een cvt-versnellingsbak en veel bergruimte onder het zadel, wat natuurlijk heel gemakkelijk is maar toch net iets minder spannend als op een oldie.

"We garanderen dat je je motor er niet voor zal inruilen"

Ik heb dit letterlijk wel gedaan, na 20 jaar met verschillende motoren gereden te hebben op de weg, op circuit, op reis, in clubverband was ik toe aan iets nieuws. Het is niet altijd zo dat men overstapt van een scooter op een motorfiets, het kan ook andersom...

Maar voor de rest vond ik het wel een interessante scooterspecial met een goede mix van old and new!

Hopelijk in de toekomst meer van dat en liefst van al een losstaand maandblad! Je kan dan misschien ook een pagina of 2 besteden aan inzendingen door lezers (bv reisverhalen, restauratie projecten, clubs en meetings).

Mvg, Johan.

 

Hoi Johan,

 

Ik heb het voorwoord zelf geschreven en kan me wel vinden in je argumenten. Maar ik ben ook soms een muggenzifter :)

Vaak=/= altijd, en gelukkig (!) zijn er uitzonderingen zoals jij (die de regel bevestigen).

 

Een losstaand maandblad zit er niet direct aan te komen, maar als we volgend jaar weer zo'n special in mekaar kunnen boksen - met een immer inkrimpende redactie - dan zullen we het zeker niet laten. Voorlopig wijs ik dus door naar ScooterXpress, die jongens hebben ook net een Vespa special uit (waarin als ik me niet vergis ook wel enkele zelfde artikels staan, we hebben met hen samengewerkt...)

 

Blij dat jullie ervan genieten, de reacties worden zeer gewaardeerd.

 

Groetjes,

Arno

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...