Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Olie Lek


ice man

Aanbevolen berichten

hallo weet er iemand toevallig waar je u voeten zet bij de gts model 2013 daaronder  kort bij aan de zij poot daar heb je drie verluchtingsgaten heeft er iemand dat losgemaakt ooit ?wat komt daar door ? ik dacht leidingen voor u radiator heb namelijk daar olie lek wat heel raar is wat normaal gezien niet kan want dacht dat daar leidingen voor radiator door komen.

 

Link naar reactie

zeker dat het olie is?

 

Dat is net voor de batterij, daarin kan volgens mij gewoonweg geen olie komen

 

radiator zit geen olie in.

 

Als er vocht zou binnekomen langs de lucht koelingen opzij vooraan, dan zou dat kunnen afdruipen naar achter, maar zelfs nog niet tot aan die gaten lijkt mij, raar.

Link naar reactie

lijkt mij ook raar , voelt vettig aan in ieder geval want als het koelvloeistof zou zijn zou het roze zijn en niet vettig zijn .

 

zelfs de garage wist niet zeker of het olie was of van waar het komt. ben aan het wachten binnenkort moet de vespa binnen en dit moet zeker gemaakt worden.

 

batterij zit in het midden dus hij lekt aan de linkerkant als je op  de vespa zit dus van de baterij kan het ook niet zijn.

Link naar reactie

Je kan eens proeven wil je het zeker weten, natuurlijk wel niet inslikken :-). Koelvloeistof smaakt heel zoet, zo deden wij het vroeger in de garage. Zeker niet inslikken is uiterst giftig!

neen dank u ben gisteren bijna vergiftigd geweest was bijna dood door heel zware toxische stof.

Link naar reactie

Koelvloeistof voelt ook vettig aan, misschien toch een lek aan 1 van die darmen?

 

Groetjes, nero.

 

thx nero we gaan da eens in het weekend na checken  zelfs de dealer was aan het twijfelen of het olie of koelvloeistof was .

 

trouwens mijn vespa heet ook nero abisso wat een toeval :) 

Link naar reactie

Aan die kant zit een verbindingstuk dat 2 leidingen van het koelwatercircuit met elkaar verbinden,,misschien dat daar een lekje is,,,als je echt overtuigd bent dat het olie is,,kan dat nog van uw remleiding zijn,maar ik schat die kans klein in.

 

CHEERS

Link naar reactie

Aan die kant zit een verbindingstuk dat 2 leidingen van het koelwatercircuit met elkaar verbinden,,misschien dat daar een lekje is,,,als je echt overtuigd bent dat het olie is,,kan dat nog van uw remleiding zijn,maar ik schat die kans klein in.

 

CHEERS

beste daxx ik dacht da ook dat daar leidingen zaten, ofwel ben ik mis dat het olie is misschien is het toch wel koelvloeistof , ale ik hoop liever dat het koelvloeistof is dan dat het olie is .

Link naar reactie

Is gewoon een lekje aan de verbinding van de koelvloeistof slangen. Waarvan ik de klembanden heb vervangen door inox aandraaibare. Wie iets van de vespa motor kent, weet dat daar in de verste verte geen olie kan komen. Mvg.

Link naar reactie

Is gewoon een lekje aan de verbinding van de koelvloeistof slangen. Waarvan ik de klembanden heb vervangen door inox aandraaibare. Wie iets van de vespa motor kent, weet dat daar in de verste verte geen olie kan komen. Mvg.

alvast bedankt voor de info.

Link naar reactie
  • 3 jaren later...
5 uren geleden, Miller zei:

... Heb dit nu ook aan mijn Vespa Gts 250 

... Dan weet je meteen wat er scheelt en wat de oorzaak ervan is...en dan weet je ook meteen... dat je geen Vespa moet kopen voor zijn "uitmuntende kwaliteit" :P

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...