Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Gts Ss 125/300 Zeer Speciaal


Aanbevolen berichten

kenners weten ook dat de papieren van een 125 geen nut meer hebben, met die motor erin! Dus bij een ernstig accident...babaaay  verzekering !! ...

 

mo soit...der zijn zotten genoeg in deze wereld...

Link naar reactie

Suc6 met de verkoop. Mooie gts met tal van opties.

Heb enige tijd ook een ietwat gelijkaardige matzwarte gts SS 300 verkocht. Heeft even te koop gestaan, maar uiteindelijk min of meer mijn VP van gehad.

Idd niet legaal, maar er zijn er genoeg met oldies of px'en die ingeschreven zijn als 125 met een 177kit waar 9/10 minder commotie zal rond gemaakt worden.

Maar je kan het ook omgekeerd stellen, zolang er niets gebeurd no problem.

En je weet op een forum zijn er steeds pro en contra's . Ik zou eerder bij negatieve commentaar de meldingen privé doen ipv iemand zijn verkoop topic te verzieken.

Just my 2 cents.

Link naar reactie

Och een mens kan vanalle reacties verwachten. Als je alles moet gaan controleren aan scooters wat er ooit gehomologeerd is en wat niet vrees ik dat er veel aan de kant staan. By the way ik wil de uitdaging aangaan en eens remmen tegen 100km/u of een manoeuvre maken ik vrees dat ik daar veel beter en veiliger doorkom dan eender welke originele Gts

Ieder zijn meug hé

Link naar reactie

Als je de koper verwittigd dat het voertuig mogelijk niet verzekerd geraakt vanwege de aanpassingen, dan prima. Maar dit niet even vermelden is niet netjes: het gaat om een hoog bedrag en een koper verwacht geen miserie (die hij zeker zal krijgen als hij iets tegenkomt - al dan niet in fout).

Link naar reactie

Als je de koper verwittigd dat het voertuig mogelijk niet verzekerd geraakt vanwege de aanpassingen, dan prima. Maar dit niet even vermelden is niet netjes: het gaat om een hoog bedrag en een koper verwacht geen miserie (die hij zeker zal krijgen als hij iets tegenkomt - al dan niet in fout).

wordt dat bij elke oldie die niet meer de originele motor heeft ook gedaan dan?

Link naar reactie

Dit wordt hier nog leuk denk ik...

Snap t probleem niet. Verkoper zegt duidelijk dat het een omgebouwde 125 is. Hij steekt niets weg, toch?

Ik zou de oldies die ingeschreven zijn als 125 geen eten willen geven met een 177kit of een px 200 motor.

Maar ja het is o zo fijn iemand zijn verkooptopic proberen te kelderen...

In mijn ogen kan je het ook anders zien. Je krijgt nu een zeldzame kans een knappe omgebouwde gts te kopen...of dit slim is of niet laat ik in t midden. Maar op 10 125gts rijders zullen er dik den helft zijn die wensten dat hun scoot wat harder ging of wat meer koppel, of steken ze een andere uitlaat,luchtfilter,vario etc...enkel voor de sound en de looks?

Link naar reactie

. . . . . . . ..het is leuk..en het kan nog veel leuker worden, vooral als één van uw kinderen, andere familieleden of vrienden zo'n "opgefokte 125" aankoopt en ermee gaat rijden.

 

Dan zal je het probleem direct "snappen". vooral als er bij een ongeval een paar doden "vallen" , dan zal je door verzekerings-experten, advocaten en gerecht "schaakmat gezet" worden.

 

Als dan de zaak, die jarenlang duurt, tot op het "bot uitgespit" zal worden, wat ook zal gebeuren. dan zal een serieus financieel kostenplaatje volgen dat nog 'zeer lang' zal nazinderen.

 

En dan zou de verkoper wel eens medeplichtig kunnen zijn, want hij is hiervan op de hoogte. Je betaalt ook geen wegentaks en je rijdt zonder geldig rijbewijs met die GTS 125.

 

Want mensen met een rijbewijs. kopen een 300 en betalen wegentaks. Dus : slim is het niet om zo'n "opgepepte 125" aan te schaffen, want vroeg of laat gaat dat "zuur opbreken".

 

Loonbeslag, langdurige afbetalingen om slachtoffers te vergoeden, het kan allemaal je "toekomst verbrodden"! En dit om met zo'n "illegale GTS met wat extra vermogen " rond te bollen.

Link naar reactie

Ik begrijp niet dat er zoveel commotie gemaakt wordt rond deze advertentie. Zoals hierboven reeds vermeld, bijna 2/3 van de oudere vespa's zijn niet conform hun inschrijvingsbewijs. Maar als er iemand naar een 200-blok op zoek gaat om onder zijn oldie te steken stijgert iedereen en zegt: " AANSCHUIVEN, IK BEN EERST."

En de mannen met hun plastieke vespa's zouden net hetzelfde doen als een 300cc plug and play was bij een 125cc. Denken jullie nu echt dat bij ieder ernstig ongeval ze de motor gaan open smijten om te zien wat de cilinderinhoud is?

Laat die gast zijn vespa verkopen en staat de advertentie je niet aan, klik gewoon op een ander topic waar je wel wat zinnigs op kunt zeggen.

Link naar reactie

Eerst en vooral die gast heeft een naam en dat is Bart. Ik vind het nogal een commotie rond mijn advertentie amai. Dus de tegenstanders rijden dus allemaal met een 100% originele Vespa? Ferm. Ik ga niet zeggen dat jullie 100% ongelijk hebben maar misschien moeten jullie eerst in eigen boezem kijken. Ik zeg wat ik verkoop hé dus de koper weet wat hij koopt. Vraag me af wat hier zou gebeuren moest ik mijne Px verkopen. Denk dat IS beter met me kan afrekenen dan die hier op het forum. Vond het hier altijd leuk maar twijfel serieus nu. Amai

Link naar reactie

@ px 125 alias Bart : niet direct panikeren. ieder mag over iets een mening hebben en daar hoeft een ander het niet mee eens te zijn. het is hier een land met vrije meningsuiting :) 

 

Als je ooit in handen zou vallen van IS. zou je wel anders "piepen". en blij zijn dat je hier op het vespaforum zit. niemand is hier al onthoofd voor een eigen mening ;-))

Link naar reactie

@ Bart, niks van de negatieve posts hier aantrekkken. Gewoon doen wat je zelf wilt. Zoals ik hierboven al schreef, 2/3 van de vespa's is motorisch niet meer origineel.

Er zullen er altijd wel zijn die commentaar hebben. Er zijn er zelfs die 1130 post achter hun naam hebben staan en niks zinnigs neergeschreven hebben :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...