Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hoe Best Mijn Gps Vast Zetten


HappyD

Aanbevolen berichten

Hallo all

 

Morgen achter mijne ET4 .

Ik heb enorm veel routes voor mijn Fiets zijn ritten van 50 tot 250 km.

En ik zou deze ook kunnen gebruiken voor uitstappen met de Vespa of voor te verkennen.

 

ik zou hiervoor mijn garmin fiets gps gebruiken (perfect toestel tot 15 u autonomie)

Maak hoe kan ik deze vast maken ?

Ik heb een houder voor op een stuurpen van een fiets, maar een scooter heeft dat niet.

 

Hebben jullie een idee hoe ik dit best doe , zonder te moeten boren ect.

 

Nog een vraagje, wat tank ik het best 95 of 98 ?

 

Groeten

Link naar reactie

Is je gps van het type garmin edge? Zo mer bevestiging, inklinken en halve toer draaien?

Zoja kan je misschien eenskijken om langere O ringende nemen die wel rond je stuur kunnen. Wel best rubbertje onder je aansluiting voor het schenden.

Link naar reactie

Ook wel lelijk zo rond je stuur.

GPS op de vespa vind ik altijd lelijk dus neem ik iets dat snel afneembaar is. Ik had een beugel van Ram Mount voor op de spiegel en heb daar de houder voor de gps afgedaan. Het kleine houdertje van de garmin (Etrex in mijn geval) goed op het trapeziumvormpje gespannen en 't staat muurvast.

Link naar reactie

Ik rijd met de fiets met een Garmin edge op de fiets. En die heeft niet zo een aansluiting die je kunt op een rammount kunt zetten. Is feitelijk specifiek voor fiets. Je draait je Garmin met een kwarttoer in de houder. Deze houder bevestig je met 2 oringen rond je stuur of stuurpen. Aangezien het stuur van een vespa veel dikker is kan je misschien hetzelfde bekomen alsop de fiets maar met een grotere oring.

Denk dat je weinig meer mogelijkheden hebt ... maar het voordeel is dat je heel snel de oringen die rond je stuur moeten heel snel kan verwijderen en je dus een heel cleane optiek kan blijven behouden als je wil.

Link naar reactie

Welke heb jij, want er zijn der redelijk veel.

Neen neen ik rij met mijn fiets ook niet op het fietspad ;-)

Ik heb een compleet armpje waarop dit staat: http://www.ram-mount.be/nl/product/ram-b-149zu/

Hierop heb ik dit gezet: http://www.asadventure.com/benl/garmin-gps-accessoire-universele-fietssteun-2454a80031?id_colour=5806

En goed aangetrokken met de spanriempjes. Zit muurvast...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...